וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: שמעון הרוש עשוי להישאר

הדס גרינברג

20.6.2011 / 18:00

הקבוצה של אלי כהן מחפשת מגן שמאלי, כאשר אורי שטרית ואלירן דנין גם מועמדים. הסרבי סשה סטויאנוביץ' על סף סיכום

בהפועל עכו נמשכים החיפושים אחר מגן שמאלי, אך עדיין קיימת אופציה כי שמעון הרוש יחזור לעונה נוספת, במסגרת השאלה מהפועל באר שבע. בשירותיו של הרוש, שכרטיס השחקן שלו שייך לבאר שבע והושאל בעונה שעברה להפועל עכו, מעוניינת גם מכבי נתניה.

מלבד עכו ונתניה, גם בית"ר ירושלים, שהתעניינה בו עוד בעונה שעברה, נמצאת בתמונה. אם הרוש יושאל על ידי באר שבע לעונה נוספת, הוא עשוי להעדיף את נתניה אך השחקן ימתין כדי לראות איזו קבוצה תציע את הסכום הגבוה ביותר עבורו.

מלבד הרוש, מי שעוד מועמד להצטרף בעמדה זו הם אורי שטרית ואלירן דנין. נכון לעכשיו, השניים בוחנים אפשרות לצאת לחו"ל, כאשר שטרית מחזיק בהצעות מקפריסין ונרשמה גם התעניינות מבלגיה, זאת לצד העובדה שגם בני סכנין, בית"ר ירושלים, מ.ס. אשדוד ונתניה מתעניינות בו.

הקשר סשה סטויאנוביץ', ששיחק בעונה החולפת בהפועל חיפה, צפוי לסכם בימים הקרובים בעכו ולהצטרף לקבוצה. בלמה של הקבוצה, איציק כהן, מתקרב למכבי חיפה. כהן שהיה ברשימת המועמדים לירוקים מתקרב לאלופה לאור העובדה שאריק בנאדו נאלץ לפרוש אמש בגלל בעיות בריאותיות. מקורבים אליו הבינו כי בקרוב עשויה חיפה להגיש לבלם הצעה להצטרף לשורותיה. כהן בן ה-28 החל את הקריירה שלו במכבי חיפה והעונה ביצע קפיצת מדרגה שבאה לידי ביטוי עם זימון לנבחרת ישראל.

יש לציין כי במידה שכהן אכן יעזוב למכבי חיפה, בלמה של הפועל רעננה בעונה החולפת איתי טואף יהיה זה שימלא את מקומו. בן בנימין עדיין בוחן אופציות נוספות מעבר לעכו שמאוד מעוניינת בהישארותו. ליעד אלמליח ששיך למכבי חיפה, עשוי להמשיך בעכו. הקבוצה ממתינה למכבי חיפה בנוגע להשאלה אפשרית של סנטיהו סולליך.

עדכון ראשון 13:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully