וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.6

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* מנואל דה קוסטה, הבלם הפורטוגלי ששיחק בשנתיים האחרונות בווסטהאם, חתם לארבע שנים בלוקומוטיב מוסקבה ששילמה תמורתו 1.3 מיליון ליש"ט.

* הקשר בן ה-22 פדריקו מורטי, שכרטיס השחקן שלו היה מחולק בין אסקולי לקטאניה, ישחק במדי האחרונה אחרי שזו השלימה את הרכישה שלו.

* קו אדריאנסה עזב את הנבחרת האולימפית של קטאר ומונה למאמן טוונטה אנסחדה במקומו של מישל פרודום, שעזב לטובת אל שבאב הסעודית.

* העולה החדשה לליגה הראשונה בצרפת, דיז'ון, רכשה משרלרואה את הבלם הצרפתי זקריה דיאלו. לשחקן בן ה-24 שמחזיק גם באזרחות סנגלית, זו תהיה הופעה ראשונה בליגה הבכירה בצרפת.

* וולבס השלימה את רכישתו של הקשר ג'יימי אוהרה מטוטנהאם תמורת חמישה מיליון ליש"ט, אחרי שזה נהנה מחצי שנה מוצלחת כמושאל במולינוקס.

* סושו החתימה לשלוש שנים את קשר לאנס סבסטיאן רודה (30).

פלקאו, שחקן פורטו, חוגג שער. רויטרס
יגיע ללונדון עם המאמן? פלקאו/רויטרס

שמועות

* באיטליה טוענים כי עסקת העברת אלכסיס סאנצ'ז לברצלונה טרם נסגרה, כי באודינזה טוענים שהשחקן שווה למעלה מ-50 מיליון יורו.

* באנגליה טענו שניסיונות אחרונים של מנצ'סטר סיטי לגנוב את אלכסיס סאנצ'ז עלו בתוהו. השחקן כבר הודיע לחבריו: "אני מצטרף לברצלונה". נציגו הצהיר: "הוא יעבור לברצלונה, 80 אחוז מההסכם כבר נסגרו, אנחנו עובדים על שאר 20 האחוזים. המעבר יהיה תמורת 45 מיליון יורו, ויכלול גם החלפת שחקנים".

* "אס" הספרדי מדווח כי ריאל מדריד סיכמה סופית על רכישתו של רפאל וראן, הצרפתי בן ה-18, תמורת 10-8 מיליון יורו. וראן היה מבוש מאוד בשבועות האחרונים גם במנצ'סטר יונייטד ובמילאנו. נשיא הקבוצה טען היום: "קיבלתי הצעות, אבל דחיתי את כולן".

* טרם נסגר מעברו של אנדרה וילאש בואש לאימון צ'לסי. באנגליה מדווחים כי הוא יביא איתו לסטמפורד ברידג' את חלוץ פורטו, פלקאו.

* מאמן אסטון וילה אלכס מקליש נאלץ להודות: "זה עדיין לא סופי, אבל אשלי יאנג בדרך למנצ'סטר יונייטד".

* טוטנהאם מצטרפת למרדף אחרי פבלו אוסבלדו, החלוץ המוערך של אספניול, שמחירו כ-17 מיליון יורו. גם אינטר, יובנטוס ואתלטיקו מדריד הוזכרו כמעוניינות בשחקן.

* רומא רוצה לרכוש מארסנל את המגן גאל קלישי, ומוכנה לשלם עבורו 7 מיליון יורו. רומא גם רוצה למכור את מרקו ווצ'יניץ'.

* סוכנו של אנטוניו קסאנו מתייחס לשמועות לגביו: "אנטוניו יישאר במילאן, כל עוד הקבוצה תביע בפניו את חשיבותו לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully