וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי סידי ב-SMS לקשטן: "אתה עושה טעות של טירון"

נציגו של מוני הראל לא אהב את חוסר היחס מצד המאמן. לאחר מכן עזב את תפקידו בהפועל ת"א: "טביב מדרדר את המועדון"

כל החדשות והדיווחים על הפועל תל אביב

קובי סידי, איש העסקים שנכנס להנהלת הפועל תל אביב בחודש שעבר כנציגו של מוני הראל, הרים ידיים והודיע הערב (שני) כי הוא עוזב את המועדון. סידי ניסה לאחרונה לפשר בין שני הבעלים הרבים על שליטה במועדון, אך נכנע לבלגן הגדול והעדיף לחזור לעיסוקיו הפרטיים.

עוד לפני הודעתו הרשמית ניסה הבוקר סידי לתקשר עם המאמן החדש-ישן של הקבוצה דרור קשטן ואף לשכנע אותו לצרף את מאור בוזגלו לקבוצה, אך זה לא השיב לו. זו לשון הודעת ה-SMS ששלח סידי לקשטן: "דרור, בוקר טוב, אני מבין שאתה לא עונה לאנשי 'הראל' ואתה עושה טעות של טירון, בטח איתי שחשבתי שאנחנו ידידים... אתה ילד גדול ואחראי למעשיך. אני הולך להיות אופוזיציה מאוד קשה מולך, עם כל הצער שבדבר. אגב, אני מבין שאתה לא רוצה את בוזגלו בהפועל כי לא קיבלתי אישור מהבוסים שלך. יום טוב".

בהודעה הרשמית על העזיבה כתב סידי: "בשבועות האחרונים ניסיתי במיטב כוחי וניסיוני להחזיר את המועדון למסלול בו היה בשנים האחרונות. לצערי הרב, נתקלתי ביחס אטום ומזלזל מצד אלי טביב, שבאופן שיטתי מדרדר את המועדון לדרך ממנה אין חזרה.

"בתקופה האחרונה הייתי עד למעשה הנבלה שנעשה ליוסי אבוקסיס, ראיתי את חוסר הרצון להשקיע במתקני מחלקת הנוער אשר עומדת בפני קריסה, ניסיון להיפטר מעובדים מסורים ונאמנים שעבדו שנים במועדון על מנת למנות מקורבים לתפקיד. והשיא - לאחר שלושה ימים בהם חיכיתי לתשובה מקשטן האם ירצה לראות את מאור בוזגלו במועדון, הופניתי כאחרון האוהדים על ידו לדבר עם טביב בנושא, זאת בשעה שאין ולו שחקן רכש אחד שחתם במועדון בעוד יריבותיו לצמרת בונות סגל חזק. לבקשתו, קיבל טביב יד חופשית והבטחה לשיתוף פעולה מלא בחיזוק המועדון והבאת רכש, אך לא ראיתי ניסיון כנה ובטח שלא הצלחה בסוגיה זו".

לא אתן יד להרס והחורבן שנזרעים במועדון ולא אכתים את שמי כמי שהיה שותף למהלכים אלו. אני מודיע בזאת על סיום דרכי כנציגו של מוני הראל ומנצל במה זו לומר שוב לאוהדים כי המועדון הולך לדרך ממנה יתקשה להתאושש ומוטב שיתעוררו פן יהיה מאוחר מדי".

תגובת אנשי אלי טביב

בסביבתו של טביב הגיבו לדברים של סידי: "אלי טביב ודורון אוסידון עובדים ימים כלילות בדיסקרטיות ובשיתוף פעולה מלא עם דרישות המאמן כפי שהועברו אליהם, ובימים הקרובים יוצגו השחקנים שיובאו למועדון. צר לנו על הספינים ועל השתלחויות חסרות רסן שאין בינן לבין האמת כלום ואף אחד מאוהדי הפועל תל אביב לא קונה אותן.

"במחלקת הנוער יש מאמן על ומאמני מחלקות, ואף נוספו מגרשים במתחם בית"ר- שמשון. הקבוצה מחתימה אנשי מקצוע ובראשתם המאמן דרור קשטן ונושאי תפקיד נוספים העובדים עימו. גם עם שחקנים הגענו להבנות, ועם אחרים מתנהל משא ומתן, ולכשיבשיל יוצג לציבור.

"אך על דבר אחד מר סידי "שכח" לספר... למרות ההבטחה כי הצד של הראל יזוז הצידה ויחתום על כל חוזה שיוגש לו, מר סידי לא חתם מעולם על החוזים, בין אם בגלל שאין לו סמכות ובין אם בחר שלא לעשות זאת ומניעיו עימו.

"צר לנו כי כל החוזים שהוגשו לא קיבלו את חתימת מי ממשפחת הראל, וכל מהלך שאנחנו מנסים לעשות בימים אלה תקוע ללא יכולת מימוש עקב חוסר שיתוף פעולה מהצד שהפסיד בהליך הבמבי, המסרב לשחרר את הקבוצה בטענות שאינן ענייניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully