וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בהפועל תל אביב פנו למכבי בנוגע לבוזגלו

גורמים בהנהלת האדומים קיבלו אישור להיכנס למו"מ, אך קשטן מעכב החלטתו. במכבי הגיבו: "לא בלתי סביר שמאור יעזוב"

כל החדשות על הפועל תל אביב

הפועל תל אביב עדיין לא צירפה אף שחקן רכש באופן רשמי, אך ממשיכה להיות מקושרת לעוד ועוד שמות של שחקנים ישראלים בכירים. גורמים בהנהלת הפועל תל אביב שוחחו בימים האחרונים עם הנהלת מכבי תל אביב על העברתו של מאור בוזגלו מצהוב לאדום, וקיבלו אישור כי מכבי מוכנה להיכנס למשא ומתן עם הפועל על הקשר, אך מה שמעכב את העסקה הוא המאמן דרור קשטן, שעדיין לא נתן תשובה האם הוא מעוניין בשחקן או לא.

ישנם הגורסים בהפועל כי המאמן לא החזיר תשובה מכיוון שהמהלך נעשה על ידי אנשי מוני הראל במועדון, ולכן הדברים עדיין תקועים. שכפי שפורסם ב'וואלה! ספורט', קשטן איננו מעוניין לשתף פעולה עם הראל לגבי תוכניותיו המקצועיות ולכן זה מנגד איננו חותם על החוזה של המאמן. אלי טביב ונציגו דורון אוסידון מכחישים כי היתה פניה כזו לקשטן ואף אחד בהנהלת המועדון לא דיבר איתם על האפשרות שבוזגלו יעבור להפועל תל אביב.

בוזגלו הגיע למכבי תל אביב מבני סכנין בקיץ 2008, ואת העונה האחרונה סיים עם ארבעה שערים ו-11 בישולים ב-34 משחקי ליגה במדים הצהובים, אחרי שעונה קודם לכן סבל מפציעה קשה שהשביתה אותו למספר חודשים. בינתיים, החליטו במכבי לאסור על בוזגלו להתאמן, אף על פי שהגיע למתחם האימונים. מחר צפוי השחקן להיפגש עם הבעלים מיטש גולדהאר שיגיע לארץ.

כזכור, כבר לקראת סיום העונה התקבלה החלטה עקרונית לנסות ולמכור את בוזגלו בקיץ, בטרם יסיים את חוזהו במועדון. במכבי תל אביב אמרו היום: "לא בטוח שמאור בוזגלו החזיר מבחינה מקצועית את ההשקעה הכספית הגדולה שהושקעה בו. זה לא בלתי סביר שמאור בוזגלו ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה, אם כי ישנה אפשרות יותר מסבירה שבסופו של דבר הוא יהיה חלק מהסגל של מכבי תל אביב גם העונה".

שי אבוטבול יגיע לאימון הפתיחה

בתוך כך, הפועל תל אביב תפתח את עונת 2011/12, כשמחר יתקיים אימון הבכורה של המועדון בשעה 18:00. חרף העימות התקשורתי בין שי אבוטבול למועדון, אבוטבול הבהיר להנהלת הקבוצה כי אין בכוונתו להחרים את האימונים ואמור להגיע מחר לאימון הבכורה.

עוד בטרם האימון, אמורה להתקיים מחר פגישה מכרעת בין מחמוד עבאס להנהלת הפועל, כשלאחריה אם אכן הצדדים יגיעו לסיכום סופי אמור הקשר לחתום במועדון. השוער אדוארדו לובוס שסיכם את תנאיו לעונה אחת עם אופציה לעוד עונה אמור לנחות ביום רביעי, זאת אם אכן הפועל לא תגיע לסיכום עם בני יהודה על דלה איינגובה שאותו קשטן מאוד רוצה לראות בקבוצה. חן עזרא מתרחק מהפועל תל אביב, לאחר שמכבי נתניה דורשת על השחקן סכום גבוה מאוד וכרגע נראה שלא יגיע לאדומים.

לאימון מחר יגיעו גם אוהדים רבים במטרה למחות נגד ההנהלה. מדובר באותם אוהדים שהגיעו בשבת אל ביתו של הבעלים אלי טביב בצפון תל אביב, אך הפעם מצפים ראשי האוהדים להרבה יותר מ-150 אנשים שימחו.

יעקב הלל מונה לסקאוט של המועדון במקום אסי דומב, שסיים את דרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully