וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "מי שמכוון גבוה, יכול לקבל בראש"

מאמן נבחרת ישראל הגיב על ההדחה מאליפות אירופה, אחרי התבוסה לבריטניה 74:51. שי דורון: "זה פשוט כואב עכשיו"

נבחרת ישראל הודחה היום (שני) מאליפות אירופה, אחרי שהפסידה ב-23 נקודות הפרש מול הבריטיות. זה היה ההפסד השלישי באליפות לנבחרת, כשההפרש הממוצע להפסד הוא 22 נקודות. זה גם היה ההפסד ה-20 ברציפות באליפויות אירופה.

מאמן הנבחרת, אלי רבי, ניסה למצוא את הנקודות החיוביות בהפסד: "הבנות הביאו 200 אחוז וזה לא הספיק מול בריטניה. מהמעט כדורסל שאני מאמן, קשה היה לבוא לידי ביטוי מול הבריטיות, ובכל מה שקשור למוכנות ולמצב הפיזי, הן עלו עלינו. לכל אחד יש את הדיעה האישית שלו, אבל לדעתי הבנות נתנו את המקסימום. יש לנו מקום באליפות אירופה, זה ספורט תחרותי, הנבחרת מתמודדת שנה אחרי שנה עם מעצמות כדורסל, ציפינו ליותר מעצמנו, הפגנו כדורסל לא טוב. אני עובד איתן שש שנים, והן נתנו הכל. זה כדורסל, זה ספורט, ויש רמות מסוימות. האמנתי שננצח את המשחק היום, אבל הבריטיות היו מאומנות, שיחקו באחריות, קונטרול.

רבי גם דיבר על התחושות האישיות שלו: "אני לא שמח, אני עצוב מאד, אבל אם אנחנו נטמון את הראש בחול לא נגיע לשום מקום. הנבחרת נתקלה בנבחרות טובות, והיום מגיע קרדיט לבריטיות. היו הרבה פעמים של חוסר תיאום. אם אנחנו משחקים משחקי מחשב, אין רגש, אבל בכדורסל מקצועני אתה יכול לאבד ריכוז. בנות עמדו בעמדות חופשיות ולא קלעו, אז אי אפשר להגיד שהן לא מאומנות. כשאני מעלה שחקניות, אני מנסה לשנות מומנטום, אבל הוא לא השתנה לטובתנו. תוכנית המשחק הייתה ברורה, אבל לצערי לא נכנסו כדורים.מי שמכוון גבוה, צריך לקחת בחשבון שהוא יכול לקבל בראש"

שי דורון, שחקנית הנבחרת נשמעה מאוכזבת מאד: "אני חושבת שכל אחת עושה מה שהיא יכולה, אבל זה לא היה קרוב למספיק. אני לא יודעת להגיד מה ההבדל בין השנה לשנה שעברה, ואנחנו לא נראות כמו שנראינו. יש כל כך הרבה דבריןם שלא הלכו השנה, במיוחד הקליעות שלנו מבחוץ, אי אפשר להאשים בנאדם אחד או משהו אחד, כל אחת צריכה לשבת עם עצמה, ולחשוב על הטעויות שלה, ואני ראשונה. אנחנו צריכות לחזור בשנה הבאה ולהצליח יותר. זה היה מביך, שלושת המשחקים. הנבחרת של שנה שעברה הגיעה לה להיות פה, ולזאתי אולי לא מגיע, בטח לפי איך ששיחקנו. זה פשוט כואב עכשיו".

גם לירון כהן נשמעה מתוסכלת: "אין לי הסבר ליכולת שלי. אני עצובה שנראינו ככה, אני עצובה מהתוצאה, זו אליפות רביעית שלי והיא הכי עצובה, כי היה לנו צ'אנס לעשות משהו. אי אפשר לנצח עם אחוזים כאלה, או עם כזה הבדל בריבאונדים. היום חשבנו שנוכל לבוא ולנצח, אבל בריטניה שיחקו יותר טוב והיו ראשונות לכל כדור. הכל הלך הפוך. אני יכולה לדבר רק על עצמי, ולא ציפיתי מעצמי לשחק ככה. העייפות היא לא תירוץ. אין שום תירוץ לאיך שנראינו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully