וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נוסעת לאזרבייג'אן

20.6.2011 / 15:19

הצהובים הוגרלו בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית מול חזאר לנקראן. עסקת העברתם של דהן ודיא נסגרה

מכבי תל אביב תפתח את הקמפיין האירופי שלה במוקדמות הליגה האירופית מול חזאר לנקראן מאזרבייג'אן. כך נקבע בהגרלה שהתקיימה היום (שלישי) בניון שבשוויץ, כשהצהובים יתחילו את דרכם בסיבוב המוקדמות השני. המשחק הראשון יתקיים ב-14 ליולי באזרבייג'אן, כאשר משחק הגומלין יתקיים לאחר שבוע בבלומפילד. מוטי איוניר אמר היום: "זו הגרלה מאתגרת נגד קבוצה שסיימה במקום השני בעונה שעברה. נלמד היטב את היריבה ונקווה להתחיל את המסע ברגל ימין".

הקבוצה האזרית פחות טובה ממכבי על הנייר, אבל בכל זאת לא מדובר בקבוצה קיקיונית. על הקווים שלה עומד שחקן העבר הגדול של נבחרת רומניה מירצ'ה רדניק ובנוסף אליו ישנם כמה זרים נוספים מרומניה ביניהם אדריאן פיץ ששיחק בעבר ברומא והקשר אנדריי מורסאן.

מאור בוזגלו הגיע לאימון אך לא הורשה לקחת בו חלק

עסקת העברתם של רפי דהן וסבע דיא, שחקני בית"ר נס טוברוק למכבי תל אביב נסגרה. השניים סיכמו את חוזיהם הכספיים במועדון ומחר (שלישי) יחתמו באופן רשמי על החוזים. השאיפה היא שהם יטלו חלק כבר באימון הערב. שני השחקנים הצעירים סומנו על ידי הקבוצה כבר בסיום העונה שעברה, והחתמתם היא המשך למגמת שילוב השחקנים הצעירים במכבי תל אביב העונה.

ביומיים הקרובים צפויים במועדון לקדם גם את החתמתו של תמיר כחלון, שהושאל בעונה הקודמת לשרלרואה הבלגית, וכעת נראה כי נסללה דרכו בחזרה לקבוצה. כחלון הגיע באמצעות סוכנו דודו דהאן להבנות כספיות עם ראשי המועדון.

הערב תערוך הקבוצה אימון נוסף אליו יצטרפו שחקני הנבחרות מאור בוזגלו, גל אלברמן, יואב זיו, האריס מדוניאנין וסאבו פאביצ'ביץ'. מהאימון צפוי להיעדר אבי סטרול שעדיין פצוע בברכו, כמו גם ריף פרץ שסובל מקרע חלקי ברצועת הברך וצפוי לעבור בקרוב צילום MRI כדי לאבחן האם הוא סובל גם מקרע ברצועה הצולבת שעשוי להשביתו לתקופה ארוכה. ביום חמישי תקיים הקבוצה משחק אימון נגד הפועל ראשון לציון.

הקשר מאור בוזגלו, ששמו נקשר היום להפועל תל אביב, הגיע למתחם האימונים אך לא הורשה להתאמן. ההוראה הגיעה ככל הנראה בעקבות דבריו של אביו יעקב בראיון ל'ידיעות אחרונות', ובוזגלו ימתין להגעתו ארצה של גולדהאר על מנת להיפגש איתו ולבאר את העניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully