וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו נבחרות צעירות: אנגליה הודחה מהטורניר

צ'כיה כבשה צמד דרמטי בסיום, ניצחה 1:2 ושלחה את האנגלים הביתה. ספרד הביסה 0:3 את אוקראינה וגם היא בחצי הגמר

תמונת חצאי גמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות נקבעה הערב (ראשון) כאשר ספרד וצ'כיה עלו מבית ב'. ספרד סיימה בראשות הבית עם שבע נקודות, אחרי 0:3 קל על אוקראינה, בעוד הצ'כים השיגו ניצחון 1:2 דרמטי על אנגליה המאכזבת והדיחו אותה מהטורניר. ספרד תפגוש בחצי הגמר בוויבורג את בלארוס (רביעי, 19:00), בעוד צ'כיה תשחק בהרנינג מול שוויץ (רביעי, 22:00). שלוש הראשונות בסיום הטורניר יצטרפו לנבחרת המאוחדת של מדינות בריטניה כנציגות האירופיות באולימפיאדת לונדון.

אוקראינה - ספרד 3:0

גם תיקו היה מספיק ללואיס מייה כדי לעלות, אבל המאמן רצה ניצחון על אוקראינה, שמר על ההרכב שניצח את צ'כיה וקיבל תמורה מלאה משחקניו. כבר בדקה ה-10 היה זה חואן מאטה שניצל החלקה של סרגיי קריבצוב וכבש את הראשון. בדקה ה-27 עלתה ספרד ל-0:2, כשמרטין מונטויה סידר לאדריאן את השלישי שלו בטורניר. מאטה השלים צמד עם פנדל בדקה ה-72 אחרי הרחקה של דניס גרמאש האוקראיני, כאשר שתי דקות לאחר מכן עצר דויד דה חאה פנדל של ייבגני קונופליאנקה. הספרדים הצעירים, גם בהילוך ראשון, פייבוריטים ברורים לזכות באליפות בפעם השלישית, ולראשונה מאז הנבחרת של גוטי וחואן קרלוס ואלרון ב-1998.

אנגליה - צ'כיה 2:1

אחרי שתי תוצאות תיקו בשני משחקיה הראשונים, ידעה נבחרת אנגליה כי היא מוכרחה לנצח את צ'כיה על מנת לעלות על חשבונה לחצי הגמר. כהרגלם של האנגלים, זה נגמר בדרמה גדולה ובכי בסיומה. סטיוארט פירס ערך שלושה שינויים בהרכב והעניק את סרט הקפטן לפיל ג'ונס, הרכש הטרי של מנצ'סטר יונייטד, אבל שחקניו לא ניצלו את השליטה בשדה ונעצרו אצל תומאש ואצליק המצוין. בדקה ה-76 גם ואלציק כבר לא יכול היה להושיע, כשדניאל סטארידג' הגביה ודני וולבק נגח חזק פנימה, אבל צ'כיה השיגה את השוויון הדרמטי משער של המחליף יאן קרמוסטה בדקה ה-89. אנגליה שלחה את כולם קדימה, ועוד מחליף, תומאש פקהארט, העניש מן העבר השני עם שער קל בתוספת הזמן. האנגלים מסיימים ללא ניצחון ויכולים לחזור הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully