וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "קשה לנו להשתחרר מהפסדים"

מאמן נבחרת הנשים מקווה שהתבוסה מול בלארוס לא תזיק נגד בריטניה: "נצטרך לבוא רעננים". לירון כהן: "יותר מדי טעויות"

אליפות אירופה לנשים 2011

גם המשחק השני של נבחרת ישראל באליפות אירופה לא הביא עימו בשורה. נבחרת הנשים הובסה היום (ראשון) 68:41 על ידי בלארוס החזקה, ונמצאת עם שני הפסדים במקום האחרון בבית. ישראל סופרת כבר 19 הפסדים רצופים באליפויות אירופה, אך בכל זאת יש לה סיכוי להעפיל לשלב הבא. זה יקרה רק בעזרת ניצחון מחר (16:00, ערוץ 1) על בריטניה, ובמקרה שזו לא תנצח הערב את צ'כיה.

"באיזשהו מקום נקלענו למשחק שלא היה טוב לשני הצדדים", אמר בסיום מאמן נבחרת ישראל, אלי רבי. "אנחנו לא קולעים זריקות חופשיות ואחוזי הקליעה שלנו מאוד נמוכים. כל משחק הוא יום חדש ואנחנו מנסים לחפש את הדברים האוטפימיים ולקוות שביום אחר זה ייכנס. הבנות לא למדו אתמול לשחק כדורסל. הן עובדות באינטנסיבות לאורך 12 חודשים בשנה. היריב לא הפריע, הן השאירו אותנו לזריקות חופשיות ולא קלענו".

רבי התקשה להסביר מה גרם לאחוזי הקליעה: "הבנות לקחו זריקות טובות והכדורים לא נכנסו. זה גורם למה שזה גורם. ההפרש גדל לקראת הסוף כשהכנסתי את שחקניות הספסל, אבל הוא היה באזור ה-10-15 לרוב אורך הרבע השלישי והרביעי. נכון, ההפרש לא נעים ובהחלט מחר נצטרך לקלוע הרבה יותר טוב".

לקראת המשחק הגורלי מול בריטניה ביום שני אמר המאמן: "יש פה בנות עם ניסיון. זה יכול להיות משחק שהכסף של השולחן. מי שיעשה את הדברים הקטנים ינצח. קיווינו לנצח ביומיים האחרונים, מסתבר שזה לא זה. אני מקווה שנצא עם ידינו על העליונה".

המאמן הודה שברבע הרביעי החליט לשמור על הכוחות לקראת בריטניה: "כשההפרש עלה ל-16, הבנתי שצריך לשנות הרכב כי הבנות נמצאות הרבה על המגרש ויהיה חוסר אחריות לתת להן ללחוץ על כל המגרש. לא היה מומנטום לכיוון שלנו והחלטתי ללכת על שחקניות הספסל, אבל לצערי זה לא עזר. קשה לנו להשתחרר מההפסדים, אבל נצטרך לבוא חדשים ורעננים ולקוות שננצח".

לירון כהן: "המשחק מול בריטניה יכול לשנות את כל התמונה"

לירון כהן, שקלעה 12 נקודות אחרי המשחק החלש מול צ'כיה, אמרה: "הרגשתי יותר טוב, המשכתי לקחת את הזריקות שלי ואני יודעת כמה אחריות יש עליי. המשחק היום התפתח מוזר. התחלנו טוב וזה קצת בעיה כשאנחנו לא יודעות להעניש ובצד השני היריבה מענישה על כל טעות. נבחרות כאלה גומרות משחק תוך 2-3 דקות ומאוד קשה כשאנחנו מאבדות ריכוז ועושות טעויות".

כהן התייחסה להבדלי הרמות: "זה אתגר מבחינתנו לשחק נגד נבחרות כאלה. אנחנו יודעות מה המטרה וההפסדים לא יגרמו לנו להוריד את הראש. המשחק מול בריטניה יכול לשנות את התמונה כולה. עכשיו ננוח והצוות יכין אותנו בצורה מצוינת. אנחנו מכירות אותן וזו נבחרת ברמה שלנו. נשכח מהיום ונעשה מחר כל מה שאפשר".

נועה גנור הוסיפה: "מאוד מרגש אותי וכיף להיות במעמד הזה. מול צ'כיה אלי הכניס אותנו כדי לשנות את המשחק, היום זה לא כל כך עזר ומחר זה היום שלנו. כולם סימנו את בריטניה כמשחק שלנו. ניסינו להפתיע את צ'כיה ובלארוס, אבל יש לנו בעיה בהתקפה ובריבאונד. אנחנו שומרות על סקור בסדר, אבל לא קולעות. אני מרגישה שיש לי הרבה מה לתרום ומבחינתי, גם בדקה אעשה הכל בשביל הנבחרת. הכל מתנקז במשחק בשני ואנחנו ניתן הכל. חסרות קצת אנרגיות ואגרסיביות. אם נדע שזה הצ'אנס האחרון, יקרו דברים אחרים. אני מקווה שישתחררו לנו דברים בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully