וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "סיימתי את דרכי בהפועל תל אביב"

19.6.2011 / 14:52

איתי שכטר המריא לקייזרסלאוטרן למרות שאלי טביב מסרב לשחררו. הוסיף: ”אשחק איפה שטוב לי וזה יהיה בגרמניה”

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

איתי שכטר וגילי ורמוט המריאו היום (ראשון) לגרמניה, למרות שבעוד העברתו של הקשר לקבוצה הגרמנית נסגרה, אלי טביב מסרב לשחרר את שכטר. יחד עם זאת, החלוץ נחוש לשחק בעונה הבאה במדי הקבוצה שסיימה את העונה במקום השביעי בטבלת הבונדסליגה והוא יפנה לוועדה למעמד השחקן. קייזרסלאוטרן תפתח מחר את אימוניה.

"זה אחד מהימים המאושרים בקריירה שלי ואני בטוח שהדברים יסתדרו בימים הקרובים", אמר שכטר לפני ההמראה, "עברתי תקופה ארוכה של משא ומתן שנטחן יותר מדי. אני שמח שהגרמנים לא הרימו ידיים, אבל אני לא מבין למה היו צריכים לחכות כל כך הרבה זמן. יכול להיות שמשחקי אגו וכבוד פגעו בי, אבל אני מאושר שזה מאחורי. סיימתי את דרכי בהפועל תל אביב אחרי תקופה מדהימה עם ליגת האלופות וזכייה בדאבל. אני מודה לאלי גוטמן, יוסי אבוקסיס וכל האוהדים, ורוצה להגיד לאלי טביב שיסתכל עליי בתור ילד ולא בתור רכוש. אני רוצה להגשים את החלום שלי. צריכים לדעת לכבד אותי כי אני אשחק איפה שטוב לי וכיף לי וזה יהיה בגרמניה. גם טביב יודע את זה ואני מאמין שהכל ייפתר".

החלוץ הוסיף: "2.5 מיליון יורו על על שחקן ישראלי זו הצעה בלתי רגילה ואין אף שחקן שיצא מכאן בסכום כזה. איברהים אפלאי נמכר לברצלונה בשלושה מיליון יורו". שכטר דיבר על החלום לעונה הבאה: "אני רואה בראש בדקה ה-70 במינכן את גילי פורץ מימין ומוציא לי רוחב ואני כובש. יראו השנה הרבה דגלי ישראל בגרמניה".

סוכנם של שני השחקנים, רונן קצב, הוסיף: "איתי שכטר ישחק בגרמניה - אם בדרך יפה או שבדרך אחרת. אני חייב להדגיש שהבחירה שלו בקייזרסלאוטרן היא בחירה מקצועית והוא בחר בהצעה נמוכה יותר כלכלית מאשר ההצעה מהאנובר. בהפועל תל אביב צריכים לחשוב על ההתנהלות שלהם כדי ששחקנים ירצו להצטרף אליהם בעתיד. אפשר היה לקרוא את הראיונות של ערן זהבי ודני בונדר כדי להבין שצריכים להיעשות שם דברים אחרת כדי ששחקנים ירצו להגיע להפועל תל אביב ולהתקדם ממנה.

"כשאיתי הגיע להפועל, נחתם סעיף שאני ומוני הראל קובעים את סכום המכירה וכל מי שטוען אחרת שקרן", הבהיר קצב והמשיך: "כאב לי שאיתי צלצל באמצע הלילה בוכה ולא ידע מה יהיה. לא מתנהגים כך לשחקן שנתן הרבה למועדון. הרי ג'קו ערפאת ברח מהפועל עכו ללא סעיף שחרור וללא אישור ופיפ"א שחררה אותו. לא עומדים בדרכו של שחקן, קודם כל נותנים לו ללכת ואחר כך עושים בירורים. כדאי להפועל לקחת את הכסף ולבנות איתו את הקבוצה".

ורמוט עצמו הוסיף: "הייתה לנו תקופה נפלאה ועכשיו אנחנו מתקדמים. אני מקווה שהכל יסתדר גם לאיתי ושנתחיל שם בצורה חלקה. בסך הכל, כל אחד מאיתנו רצה למצוא קבוצה בליגה בכירה והתמזל מזלנו להיות באותה קבוצה. בשביל להגשים את עצמי אני צריך להיות טוב בגרמניה. עובר בראש שיתוף הפעולה והאפשרות לעשות דברים יפים עם איתי ואני מקווה שזה יסתדר. על הפועל אני לא רוצה לדבר. אני רוצה לסיים איתם ברוח טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully