וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: נסגרה העברת ורמוט לקייזרסלאוטרן

הגרמנים הסכימו לכל תנאי ההעברה והקשר ימנע ככל הנראה מבוררות מול הפועל ת"א. האוהדים יפגינו מול ביתו של טביב

יממה לאחר ההודעה הדרמטית של אלי טביב לפיה איתי שכטר יישאר בהפועל תל אביב בעונה הבאה, נודע כי גילי ורמוט מתקרב מאוד לקייזרסלאוטרן הגרמנית. כידוע, ישנם הרבה אנשים שקשרו את המעבר המיועד של שני השחקנים לעסקה אחת בודדת, אך על פי התנהלות הפועל תל אביב והמשא ומתן בין הקבוצה הגרמנית לאדומים, הרי שנראה כי מדובר בשתי עסקאות נפרדות.

אתמול (חמישי) שלחה הפועל תל אביב מסמך דרישות לגבי העברת ורמוט וקיבלה אותו חזרה חתום. כרגע, מה שמפריד בין הצדדים הוא טופס השחרור הבינלאומי שאמור להישלח על ידי ההתאחדות. ככל הנראה, בתחילת השבוע העסקה תיסגר סופית ו-ורמוט, יהפוך להיות שחקן קייזרסלאוטרן באופן רשמי ולא יגיע לבוררות מול האדומים. הגרמנים ישלמו 750 אלף יורו עבור השחקן כפי שמופיע בסעיף השחרור של השחקן.

דיון הבוררות בין שכטר הפועל תל אביב נקבע ליום רביעי ונציג מטעמו יופיע בדיון. כפי שהצהיר הסוכן רונן קצב, שכטר ו-ורמוט יטוסו לגרמניה ביום ראשון אחר הצהריים כאשר החלוץ שלא שוחרר על ידי טביב, יפנה קודם לכן לוועדה למעמד השחקן של פיפ"א או לחלופין ימתין לתוצאות הבוררות פה בארץ. בכל מקרה, שכטר לא מעוניין להישאר שנה נוספת בישראל ודורש לעבור לקייזרסלאוטרן.

בעקבות הבלגאן החוגג בהנהלת הפועל תל אביב, מתכננים אוהדי הקבוצה הפגנה גדולה מחר (שבת) מול ביתו של אלי טביב במחאה על ההתנהלות וההכנות המקרטעות לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully