וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט ושכטר יוצאים לגרמניה ללא אישור של טביב

סוכנם הודיע כי השניים ימריאו לקייזרסלאוטרן על אף שבעלי הפועל ת"א לא חתם על השחרור: "מתבקש לחתום ללא דיחוי"

איתי שכטר וגילי ורמוט ימריאו להצטרף לקייזרסלאוטרן למרות שהבעלים אלי טביב לא חתם על טופס השחרור של השניים. סוכנם של צמד כוכבי הפועל תל אביב, רונן קצב, פרסם הערב (רביעי) הודעה רשמית בה אמר: "ורמוט ושכטר סיימו את תפקידם בהפועל תל אביב. לשניהם יש סעיפי שחרור כתובים ומוסכמים בחוזה. ברצונם, אחרי כל מה שנתנו למועדון, לצאת לאירופה ולהתקדם. אני מצפה ממר טביב לשחרר אותם מיידית. מר מוני הראל, שכבר חתם על השחרור, מודע לסעיפים וגם טביב, שבפגישה במשרדו של עו"ד ברק הסכים לסכומים ולכן הוא מתבקש לחתום ללא דיחוי על שחרור השחקנים.

"ורמוט ושכטר אוהבים את המועדון, הוא בית אמיתי שלהם ואין להם רצון להעביר את העניין לעימותים משפטיים מול המקום שהם כל כך אוהבים. השחקנים ייצאו בתחילת השבוע לגרמניה להצטרף לקבוצתם החדשה ורוצים להודות בהזדמנות הזו לכל האוהדים על התקופה הנהדרת יחד", המשיך קצב.

ראוי לציין כי ההודעה של קצב נועדה לזרז את החתימה של טביב וקיים סיכוי כי העניינים יסתדרו עוד לפני ההמראה של השניים לגרמניה. כרגע נראה שהסיכויים לכך נמוכים ובגזרת השניים נערכים להגיע לבית המשפט.

כזכור, העסקה תקועה כבר מספר ימים ומקורבים לעניין מעריכים כי טביב לא ישחרר בקלות את שכטר אם קייזרסלאוטרן לא תגדיל הצעתה על החלוץ. במועדון טוענים כי עלותו של שכטר הגיעה ל כ-1.2 יורו עד היום ובנוסף תצטרך הקבוצה להפריש כ-40 אחוז מהתשלום על החלוץ לנתניה וקרית שמונה ולכן הרווח שתראה מהעסקה, במידה וימכר ב-2.5 מיליון יורו, הוא בסך הכל כ-300 אלך יורו ולכן יש עיכובים גדולים בתהליך.

האוהדים מתכננים: הפגנה מול ביתו של טביב

בתוך כך, הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה. מחר (חמישי) אמורה להתקבל תשובה סופית בעניין מחמוד עבאס. השחקן קיבל הצעה חדשה, מעט נמוכה מזו לה הסכים ביום חמישי האחרון, וכרגע הוא וסוכנו עו"ד שחר גרינברג מתלבטים האם לחתום על חוזה בהפועל כשהמגמה נראת חיובית ועבאס אמור להצטרף באופן רשמי לאדומים. בגזרת השוער דלה איינוגבה, כרגע ישנם פערים של כ-400 אלף דולר בין האדומים ובני יהודה, אך מכיוון שהזהובים זקוקים לכסף והפועל מאוד רוצה לראות את השוער אצלה, שני הצדדים מעריכים כי יפגשו באמצע ואיינגובה יימכר בערך בכ- 700 אלף דולר. מעבר לכך, ישנם פערים גם בין השוער עצמו להצעה של הפועל והעסקת העברת השוער תיקח ככל הנראה עוד מספר ימים.

יחד עם ההכנות בהפועל מתעסקים עוד בסוגיות רבות. אחת מהן הן עניין הבורריות שהגישו נגד הקבוצה ערן זהבי ודדי בן דיין. בשני המקרים בהפועל אומרים כי טענותיהם של השניים מנוגדות לחוזיהם. בעניין זהבי המחלוקת בעצם היא על מענק החתימה. בקיץ שעבר חתם הקשר על חוזה חדש לחמש שנים בקבוצה ויחד עם זאת ביקש מענק חתימה של 250 אלף דולר. בהפועל הסכימו, אך ביקשו מזהבי לפרוש את מענק החתימה לחמש שנים שבכל תחילת עונה יקבל הקשר כ-50 אלף דולר. זהבי, שרצה להקל על המועדון הסכים לבקשת ההנהלה בזמנו, דורש כרגע את כל מענק החתימה שהובטח לו. בהפועל כמובן מתנגדים לשלם לשחקן את התשלומים הללו ואמורים כי זה מנוגד לחוזהו ולכן הצדדים ככל הנראה יגיעו לבוררות. הדברים דומים אצל בן דיין כשבמועדון דוחים בכלל את טענותיו של המגן על כך שלא קיבל מענקים גבוהים ואומרים כי במקרה הזה, אין בסיס לתביעתו. אם בן דיין יתעקש, הצדדים יגיעו לבוררות.

בנוסף, פרשה שמטרידה את ראשי המועדון היא עניין התשלום של 214 אלף יורו לאספניול הספרדית עבור השאלת בן שהר. כרגע, המכשול מול מס הכנסה הוסר ורק שני הבעלים הראל וטביב צריכים לחתום על שחרור הכסף. יו"ר הבקרה התקציבית עופר אורליצקי הבטיח להתערב בעניין, אך מכיוון שנמצא בחופשה בת שבוע, רק ביום ראשון ישוב לטפל בעניין. כזכור, אורליצקי הבטיח כי אם החוב לא יוסדר, הפועל לא תוכל להעביר שחקנים בבקרה התקציבית, כולל את החוזה של דרור קשטן. אגב, שהר עצמו לא נמצא בתכניות של מאמן אספניול ובגלל שהמנג'ר ונשיא המועדון כן רוצים לראות את החלוץ בעתיד בקבוצה, הוא יושאל לקבוצה אחרת, כשבינתיים האופציות הרלוונטיות הן מהליגה ההולנדית. חשוב לציין, כי שהר קיבל מחמאות על התקדמות שעשה בהפועל ואף דחה הצעות מגלזגו ריינג'רס ומבלגיה.

כל הפרשות המביכות הללו והעובדה כי הקבוצה תחל ביום שלישי הקרוב את אימוניה לקראת העונה הבאה ללא אף שחקן רכש, הביאו את אוהדי הקבוצה לארגן הפגנה גדולה מחוץ לביתו של אלי טביב ביום שבת בערב. אוהדי הקבוצה קוראים לכל מי שאכפת לו מהמצב של הקבוצה להגיע בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully