וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FOX ספורט: החוזה עם HOT הוארך, תשודר גם ב-HD

הרשת, שכבר משודרת ב-HD ב-YES, האריכה את ההתקשרות ותשודר החל מה-20 ביוני באפיק 515 בתחנות הכבלים

חברת HOT חתמה עם FOX SPORTS על הסכם להמשך שידורי הערוץ. כמו כן, החל מה-20 ביוני תשיק HOT את ערוץ FOX SPORTS HD (הקיים כבר בערוץ 562 ב-YES) בערוץ 515, ותאפשר לחובבי הספורט הבינלאומי לצפות באירועי הספורט הגדולים מארצות הברית ומרחבי העולם באיכות HD.

ערוץ FOX SPORTS הנו ערוץ ספורט השייך לרשת FOX העולמית. הערוץ משדר אירועי ספורט בינלאומיים כמו ליגת הבייסבול האמריקאית (MLB), ליגת הפוטבול האמריקאית (NFL) כולל הסופרבול, ליגת ההוקי קרח האמריקאית (NHL), כדורגל אמריקאי (MLS), אליפות דרום אמריקה בכדורגל (Copa America), טורנירים של איגוד הגולף המקצועי (PGA) ועוד.

רון הרמלין מנהל הערוצים ב-HOT, מסר: " אנו שמחים על הרחבת שיתוף הפעולה עם FOX, במסגרתו הגענו להבנות בדבר המשך שידורי הערוץ הקיים והשקת ערוץ ה-HD בנוסף. בכך ממשיכה HOT לשמור על מובילות בתחום ערוצי הספורט, עם ההיצע הגדול בישראל של ערוצי ספורט, רק לקוחות HOT נהנים ממגוון של 18 ערוצי ספורט".

יואב לוין, מנכ"ל היפר ויז'ן, נציגת FOX SPORTS בישראל: "אנו שמחים להמשיך במחויבותנו לאוהדי הספורט בישראל, לשדר את מיטב אירועי הספורט המובילים בארצות הברית וכן להעניק לצופי HOT את חוויית הצפייה המושלמת והאיכותית ב-HD."

  • עוד באותו נושא:
  • FOX ספורט
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully