וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון: אי ודאות לגבי התקציב בעונה הבאה

19.6.2011 / 10:28

עיריית רעננה טרם החליטה האם תקצץ בתקציב, ובינתיים בני השרון מוקפאת. דן שמיר עשוי להישאר, בן דוד וחנוכי מועמדים

חודש עבר מאז שהעונה של בני השרון נגמרה בהפסד למכבי ראשון לציון ברבע גמר הפלייאוף, ומאז הקבוצה למעשה נמצאת בקיפאון מקצועי. בבני השרון קיבלו החלטה שעד קביעת התקציב לעונה הבאה, בקבוצה לא יבצעו שום החלטה, כשההחלטה הראשונית תהיה לגבי עמדת המאמן.

למרות שבתחילה נראה היה כי דן שמיר יעזוב את הקבוצה, ייתכן שבקבוצה ישאירו אותו לבסוף ויתנו לו לסיים את החוזה. במידה שהצדדים לא יגיעו לעמק השווה, מי שצפוי להחליף את שמיר הוא עוזרו אורן אהרוני.

התקציב של בני השרון ייקבע רק ב-28 ליוני, בפגישה נוספת בין הבעלים לני רקנאטי לראש עיריית רעננה נחום חופרי. גורמים בעיריית רעננה פיזרו במהלך החודש האחרון הודעות לפיהם יקוצץ התקציב של הקבוצה בצורה משמעותית, דבר שעומד בניגוד להסכם של העירייה עם בני השרון לקראת העונה הבאה.

במידה שתקציב בני השרון יקוצץ, ובעיריית רעננה לא יעמדו בהסכם החתום, מעריכים גורמים בקבוצה כי בני השרון תשקול את המשך ההתקשרות עם העירייה. דבר נוסף שייקבע בפגישה הוא האם בני השרון תשחק העונה במטרווסט, כפי שתוכנן מראש, או שבעיריית רעננה יערימו קשיים גם על נושא זה.

בגזרת השחקנים לעונה הבאה, בדיוק כמו בצוות המקצועי, קיים קיפאון. גורמים המקורבים לקבוצה טוענים כי בכדי לקרב את עיריית רעננה ולשמור על המערכת שמלווה את הקבוצה כמעט בעשור האחרון, תצרף הקבוצה שלושה שחקנים ילידי העיר: עמית בן דוד וניצן חנוכי, ששיחקו בעבר בקבוצה, וגיא לביא הצעיר שחוזר מהשאלה מלב השרון. ארז כץ ובן רייס צפויים להישאר, שרון ששון יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully