וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 19.6

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* שחקנים מתחילים לנטוש את הספינה השוקעת של אתלטיקו מדריד. המגן הצ'כי תומאש אויפאלושי חתם לשנתיים בגלאטסראיי הטורקית, שתשלם עבורו שני מיליון יורו וכעת תנסה לצרף גם את שני חבריו מאתלטיקו, חוסה אנטוניו רייס ודייגו פורלאן.

* אלברטו מאלזני מונה למאמנה החדש של גנואה.

* מארסיי הודיעה רשמית כי הגיעה לסיכום עם לוריין על רכישתו של המגן השמאלי ז'רמי מורל בן ה-27. השחקן יעבור השבוע בדיקות רפואיות ויחתום בקבוצתו החדשה.

* קלאב ברוז', המעוניינת גם בליאור רפאלוב, החתימה את המגן הימני טום הוגלי. הנורבגי בן ה-27 הגיע מטרומסו וישחק לראשונה בקריירה מחוץ למדינתו.

* המגן השמאלי כריסטיאן פאנדר, 27, סיים את חוזהו בשאלקה וחתם לעונה אחת בהאנובר.

שחקן ברצלונה דויד וייה חוגג לאחר שהבקיע מול מנצ'סטר יונייטד בגמר גביע האלופות. רויטרס
צריך גם להכניס כסף לקופה. וייה/רויטרס

שמועות

* "ספורט" הספרדי מדווח: ברצלונה סיכמה עם אודינזה על רכישת אלכסיס סאנצ'ז תמורת 39 מיליון יורו.

* "מירור" האנגלי טוען כי מאחר שברצלונה רוצה לרכוש הקיץ גם את ג'וזפה רוסי ואת ססק פברגאס בנוסף לסאנצ'ז, היא תהיה מוכנה להקריב את דויד וייה ולמכור אותו למנצ'סטר סיטי תמורת 40 מיליון יורו.

* דייגו מראדונה התייחס לעתיד של החתן שלו, סרחיו אגוארו: "הוא לא ישחק ביובנטוס. הוא כנראה יישאר במדריד, או באתלטיקו או במקום אחר". נגיד, ריאל?

* ניימאר הברזילאי טוען: "אין לי שום דבר להגיד על ריאל מדריד. אני עכשיו מתרכז רק בגמר הליברטדורס עם סנטוס, אחרי זה נראה".

* "פיפל" מדווח כי ארסנל עשויה לרכוש מניוקאסל את ג'ואי ברטון, הקשר הפרוע. "ניוז אוף דה וורלד" טוען כי תקציב הכש של ארסן ונגר הקיץ יעמוד על 60 מיליון ליש"ט.

* סוכנו של דמיטר ברבאטוב: "הוא עדיין לא קיבל הצעה ממנצ'סטר יונייטד להאריך את חוזהו, אך ישמח מאוד להישאר".

* עוד ביונייטד: ווס בראון עשוי לעבור לאברטון תמורת 3 מיליון ליש"ט.

* סטיבן ג'רארד מגדיר ציפיות: "אם ליברפול תצליח לסיים בין ארבע הראשונות, זה יהיה פנטסטי".

* לוקה מודריץ' הצהיר על רצונו לעזוב את טוטנהאם, הנהלת התרנגולים מתעקשת שהוא יישאר, וצ'לסי, שמעוניינת בו, עשויה לשלוח את מייקל אסיין לווייט הארט ליין כחלק מעסקת רכישתו.

* בורסת השמות לגבי המאמן הבא של אינטר נמשכת: אחרי שמרסלו ביילסה דחה את ההצעה, מאסימו מוראטי מודה שהיה רוצה לראות את קאפלו בקבוצה, ומודע לתחרות שתהיה לו עם צ'לסי, שגם היא מחפשת מאמן חדש. עוד מועמדים שהוזכרו: סיניסה מיכאלוביץ', לואיס ואן חאל, דונגה, זיקו ודליו רוסי. סוכנו של אנדרה וילאש בואש, מאמן פורטו, אמר: "לא הגיוני שאנדרה יעבור לאינטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully