וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: בספרד מדווחים שאלכסיס סאנצ'ז סגר

בספרד מדווחים כי ברצלונה הגבירה את הלחץ על סאנצ'ז ועל אודינזה, והוא צפוי להיות מוצג בבלאוגרנה. המחיר: 39 מיליון יורו

ברצלונה קרובה להשלים את עסקת הרכישה הגדולה ביותר של הקיץ, כשהיא עומדת לסכם על צירופו של אלכסיס סאנצ'ז. אתמול (שבת) פוצץ המשא ומתן של ברצלונה מול ויאריאל בנוגע לרכישת ג'וזפה רוסי, והבוקר מדווח "ספורט" הספרדי כי זו הסיבה שבגינה בארסה הגבירה את הלחץ על אודינזה והצליחה לסכם עם הקבוצה מהסרייה A על רכישתו של הכוכב הצ'יליאני שלה תמורת סכום המוערך ב-39 מיליון יורו.

כידוע, סאנצ'ז הוא אחד השחקנים המבוקשים של הפגרה הנוכחית, אחרי העונה המצוינת שלו במדי אודינזה. אומנם סאנצ'ז בימים אלה מתכונן עם נבחרתו לטורניר הקופה אמריקה, אבל אחרי שברצלונה הגבירה את הלחץ על סאנצ'ז ועל אודינזה - גם לאור ההתעניינות הגוברת של מנצ'סטר סיטי ויובנטוס - הצ'יליאני המצוין עשוי לטוס במיוחד לברצלונה על מנת להיות מוצג בקבוצה באופן רשמי. "המזוודות שלו כבר ארוזות", נכתב בדיווחים.

בנוסף, בתקשורת האנגלית מדווח היום כי בארסה אף פנתה בהצעה רשמית ראשונה הקיץ לארסנל בנוגע לססק פברגאס, ומאחר שאלופת אירופה רוצה עדיין לרכוש את רוסי ואת ססק ואחרי הרכישה של סאנצ'ז - ה"מירור" טוען כי עכשיו ברצלונה תהיה מוכנה למכור את דויד וייה, ותדרוש עליו 40 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully