וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "לא לוקח מהמשחק הזה הרבה"

מאמן הנשים לא הופתע מההפסד לצ'כיה ("הנבחרת מספר 2 בעולם"), אבל מקווה שבעיית הגובה תהפוך לפחות משמעותית

נבחרת ישראל קיוותה להפתיע הערב (שבת) את נבחרת צ'כיה במשחק הראשון שלה באליפות אירופה בכדורסל נשים 2011, אבל נכנעה 72:56. כעת השחקניות מקוות לנצח את בלארוס ובריטניה בשני המשחקים שנותרו, מה שיגדיל את סיכוייהן לעלות לשלב הבא.

המאמן אלי רבי אמר בסיום: "לירון כהן לא הצליחה להכניס כדורים פנימה ואין לנו את הלוקסוס לא לקבל ממנה נקודות, אבל זה חלק מהעסק. היא עשתה מאמצים אדירים כדי להיכנס למשחק. היריבה הייתה מאוד גבוהה וקשה לעשות עליהן נקודות. אני לא לוקח הרבה מהמשחק הזה, אנחנו מכירים את הבנות והן נותנות כל מה שיש להן כך שאי אפשר לבוא אליהן בטענות".

רבי הוסיף: "זו הנבחרת שלנו, אני חושב שהבנות משקיעות מאמצים אדירים. מעבר לקטע של הכדורסל יש פה ממדים פיזיים אדירים וצריך להשקיע יותר אנרגיה. שוב, זה משחק שבנוי מטעויות ועשינו כאלה. קשה יותר לתפקד כשאתה משחק נגד יריבה שהיא מספר 2 בעולם אחרי ארצות הברית. אני פנטזתי והאמנתי שכן אפשר לנצח את המשחק הזה כי אנחנו נבחרת שמאמינה והכל יכול לקרות".

נעמה שפיר, רשמה דקות בכורה במסגרת רשמית בנבחרת הבוגרת ושיחקה עם שרוולים אלסטיים – פתרון לסוגיית החולצה בה עסקו לא מעט בנבחרת לאחרונה, סיכמה: "אני שמחה שאני פה ושיש לי את ההזדמנות לשחק בנבחרת. אני מקווה שמפה אני רק אשתפר ואוכל לתרום יותר לנבחרת. המדבקות זה מה שיכולנו לעשות כרגע ואני מקווה שזה פתרון זמני. כשעליתי למגרש כבר לא חשבתי על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully