וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: ניצחון לביברס נאתכו ורובין קאזאן

הטטארים ניצחו 1:3 את רוסטוב, הישראלי השלים 90 דקות, טרק גרוזני ניצחה 0:2 על קיריליה סובייטוב, 20 דקות לחיימוביץ'

אזור השגרירים בוואלה! ספורט

רובין קאזאן הצליחה לנצח הערב (שבת) בחוץ 1:3 את פ.ק. רוסטוב במסגרת המחזור ה-14 בליגה הרוסית. בעקבות הניצחון, קאזאן עלתה למקום השלישי בליגה עם 24 נקודות. ביברס נאתכו הישראלי השלים 90 דקות.

ביברס נאתכו וחבריו פתחו טוב ועלו ליתרון בדקה ה-14 משער של איגור לבדנקו. הקבוצה הביתית הצליחה לאזן בדקה ה-50 מפנדל של דימיטרי קיריצ'נקו. אך הקבוצה האורחת הצליחה להשיג את שער הניצחון היקר בדקה ה-82, כשהפעם הכובש היה אכלסנדר ריאזנצב. בדקה ה-90 השלימה קאזאן את המלאכה כשהפעם היה זה סרגיי קיסלאייק, שקבע 1:3.

האם פיטוריו של רוד חוליט מטרק גרוזני עשו לזאב חיימוביץ' טוב? אולי. הערב (שבת) נכנס הבלם הישראלי כמחליף בניצחונה של הקבוצה 0:2 על קיריליה סובייטוב במחזור ה-14 בליגה הרוסית ולמעשה רשם דקות ראשונות מאז ה-20 אמצע מאי ומשחק שלישי בסך הכל העונה.

טרק התייצבה למשחק הערב תחת המאמן החדש איסה באיטייב ועלתה ליתרון בדקה ה-28 משער של אלסכנדר פאבלנקו. 10 דקות בתוך המחצית השנייה הכפיל שאמיל אלסידרוב את היתרון עם פנדל מדויק וחיימוביץ' נכנס בדקה ה-70 במקום אנטוניו פריירה הברזילאי. טרק השיגה ניצחון ראשון אחרי שלושה מחזורים וטיפסה לפחות זמנית למקום ה-11 (מתוך 16), כשכעת יש לה 15 נקודות.

בשעה זו מתארחים רובין קאזאן וביברס נאתכו אצל רוסטוב.

קבוצתו החדשה של דני בונדר, וולגה ניז'ני נובוגרד, הפסידה 2:0 לזניט סט. פטרסבורג והיא מדורגת במקום ה-13 עם 13 נקודות. המגן הישראלי לא שיחק כמובן, זאת מכיוון שהוא יוכל להרשם רק באוגוסט.

עדכון ראשון: 20:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully