וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנשים: ניצחון לבלארוס בבית של ישראל

הנבחרת המזרח אירופאית שלטה לאורך 40 הדקות וגברה 40:55 על בריטניה. גם ליטא ויוון פתחו את הטורניר היטב

אליפות אירופה בכדורסל נשים המתקיימת בפולין, יצאה היום (שבת) לדרך. נבחרת ישראל תשחק מאוחר יותר נגד צ'כיה בבית ב', אבל בינתיים כמה משחקים כבר הסתיימו, כולל אחד בבית ב' של אלי רבי והשחקניות שלו, משחק בו בלארוס ניצחה את בריטניה.

בית ב'

בלארוס - בריטניה 40:55

הבלארוסיות התמירות פתחו היטב, הוליכו מהפתיחה ופתחו פער בלתי מחיק כבר במחצית הראשונה. הבריטיות התמקדו במזעור נזקים, אבל לא הצליחו להימלט מהפסד. אנסטסיה ורמיינקה וקטסיארינה סינטסינה הוליכו רשימת קלעיות מאוזנת עם 10 נקודות כל אחת אצל בלארוס. קימברלי באטלר הוליכה את בריטניה עם 8 נקודות.

בית א'

רוסיה - סלובקיה 66:68

הרוסיות ניצחו במשחק הצמוד ביותר של היום. ארין לוולס קלעה שלשה עבור סלובקיה 27 שניות לסיום והורידה את הפיגור של נבחרתה ל-67:66 בלבד, אך רוסיה ידעה להבטיח את הניצחון עד הסיום. מרינה קוזינה הוליכה את המנצחות עם 13 נקודות ולודמילה ספובה קלעה 11. אותה לוולס קלעה 15 לסלובקיה.

ליטא - טורקיה 58:64

הליטאיות פתחו את המשחק בצורה מצוינת, הוליכו במחצית ביתרון מבטיח 22:37, ולמעשה גמרו את המשחק בצורה מוקדמת. הטורקיות הצליחו רק לצמק בתוך שתי הדקות האחרונות. גינתארה פטרוניטה הוליכה את ליטא עם 15 נקודות וסנדרה ליקביצ'יינה תרמה 11 נקודות. נברי יילמאז קלעה 17 לטורקיה.

בית ג'

ספרד - גרמניה 69:79

הספרדיות נחשבות למועמדות להגיע רחוק והיום הן הראו מדוע, כשהניצחון שלהן מושג בעיקר בזכות 20 מ-23 מקו העונשין לעומת 5 מ-5 של הגרמניות. אלבה טורנס הוליכה את המנצחות עם 18 נקודות ואליסה אגילאר קלעה 17. רומי באר בלטה בגרמניה עם 14 נקודות.

פולין - מונטנגרו 70:53

הפולניות אכזבו קשות את אוהדיהן הביתיים ונכנעו ללא תנאי במשחק בו הן לא הצליחו לקלוע יותר מ-15 נקודות באף אחד מהרבעים. אנה דה פורגה הוליכה את מונטנגרו עם 18 נקודות ואיווה פרובאנוביץ' קלעה 17. אגניישה שוט קלעה 11 אצל הנבחרת המארחת.

בית ד'

יוון - לטביה 57:67

לטביה ירדה למחצית ביתרון של נקודה והייתה במשחק עד הרבע האחרון, אבל הדקות האחרונות היו שייכות ליווניות שרצו ל-4:15 בשש הדקות האחרונות והשיגו ניצחון במשחק הראשון שלהן. דימיטרה קלנצו הוליכה את המנצחות עם 20 נקודות ואוונתיה מאלצי הוסיפה 17 נקודות ו-12 ריבאונדים. בלטביה אלינה באבקינה, זאנה טאמאנה וגונתה באסקו קלעו 12 כל אחת.

צרפת - קרואטיה 40:86

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully