וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "זו הייתה העונה הגרועה שלי באנגליה"

חלוץ צ'לסי פתח את הלב בראיון והוסיף: "לא הפקתי 100 אחוז, 12 שערים בעונה זה כלום". על דרוגבה: "התחברתי אליו מאוד"

פרננדו טורס עבר חצי עונה קשה מאוד בצ'לסי, מאז הצטרף אליה מליברפול תמורת סכום של כ-50 מיליון ליש"ט בינואר. חלוץ נבחרת ספרד כבש שער אחד בלבד (מול ווסטהאם) ב-18 הופעות מאז שהצטרף לסטמפורד ברידג'. טורס כל כך איכזב בצ'לסי שהוא הפך למושא לבדיחות של אוהדי הכדורגל האנגלים. למרות הכל, טורס הודה היום (שבת) בראיון למירור כי הוא לא מתחרט על המעבר.

"בשבילי, העונה האחרונה הייתה הגרועה ביותר מאז שעברתי לאנגליה", אמר אל ניניו שגדל באתלטיקו מדריד, "הפציעה שספגתי לקראת סוף המונדיאל פגעה ביכולת שלי והפכה את הדברים להרבה יותר מורכבים בשבילי מאשר מה שהכרתי בכל הקריירה שלי. 12 שערים בכל העונה זה כלום בשבילי. לא הצלחתי להפיק את 100 האחוזים שלי באף אחד מהמשחקים בהם שיחקתי העונה, לא בצ'לסי ולא בליברפול. אני מנסה לשכוח מהעונה האחרונה, אבל לא מתחרט שעברתי לצ'לסי. אני משוכנע שכשהמכונה של צ'לסי תהיה בשיאה, יהיה בלתי אפשרי לעצור אותנו".

טורס התייחס בראיון גם לדיבורים על כך שהוא לא יכול לשתף פעולה עם דידייה דרוגבה, ושאפילו קיימת מערכת יחסים בעייתית בין השניים. "אין לי בעיות עם דרוגבה", אמר הספרדי, "באמת, אני מחובר אליו מאוד והיחסים בינינו טובים. דרוגבה הוא חלוץ נהדר והיריבות על ההרכב בינינו היא חיובית מאוד בשביל צ'לסי וזה מה שחשוב". טורס דיבר גם על המועדון הקודם שלו, ליברפול: "תמיד אזכור בליבי את אוהדי ליברפול ואת הרגעים יוצאי הדופן שחוויתי באנפילד, אבל כל מה שאני רוצה כרגע זה להצליח בצ'לסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully