וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסטבורן: ברטולי זכתה, טיפסרביץ' הפסיד בגמר מוזר

הצרפתיה ניצחה את קביטובה ורשמה תואר שישי בקריירה. ספי גבר על טיפסרביץ' בגמר הגברים שכלל לא מעט תקריות מוזרות

מריון ברטולי זכתה הערב (שבת) בטורניר איסטבורן (סך פרסים: 618 אלף דולר), שמהווה הכנה אחרונה לווימבלדון, שייפתח ביום שני הקרוב. הצרפתיה, שמדורגת במקום התשיעי בעולם, ניצחה 1:6, 6:4, 5:7 את פטרה קביטובה (8) והניפה את התואר השישי בקריירה שלה וראשון השנה לאחר שהגיעה כבר לגמר באינדיאן וולס ושטרסבורג ולחצי הגמר ברולאן גארוס. ברטולי לקחה איתה 103 אלף דולר ו-470 נקודות דירוג, בעוד קביטובה הסתפקה ב-54 אלף דולר ו-320 נקודות.

כזכור, השתיים שיחקו את חצאי הגמר שלהן מוקדם יותר היום, בשל העובדה שמשחקי אתמול נדחו בגלל הגשם ולא ניתן היה לדחות את משחק הגמר כי ווימבלדון מתחיל כבר ביום שני הקרוב. גם היום, תנאי מזג האוויר היו קשים והשחקניות סבלו מרוח חזקה. אך ברטולי ניצחה בקלילות מפתיעה 3:6, 1:6 את סמנתה סטוסור האוסטרלית, בעוד קביטובה הובילה 6:7 (9), 2:4 מול דניאלה האנטוחובה, שנאלצה לפרוש.

הצרפתיה פתחה מצוין ובעזרת שתי שבירות הובילה 1:5 וסגרה עניין במערכה הראשונה עם 1:6 אחרי חצי שעה בלבד. ברטולי פתחה טוב גם את המערכה השנייה ובעזרת שבירה אחת עלתה ל-1:3. אך קביטובה סירבה לוותר ושברה בחזרה בדרך ל-4:5 ואז אפילו הצליחה להשיג שבירה נוספת ולזכות במערכה עם 4:6. המערכה השלישית הייתה צמודה במיוחד, אך גם כך הגיעה שבירה של ברטולי במצב של 3:3 שסידרה לה 3:5. אך הצ'כית המצוינת שוב גילתה אופי, שברה בחזרה ואיזנה ל-5:5. דווקא שם הצליחה ברטולי להתעלות ולהשיג שבירה נוספת בדרך ל-5:7 במערכה השלישית.

אנדראס ספי זכה בטורניר איסטבורן לגברים לאחר שהוביל 6:7 (5), 6:3, 3:5 מול ינקו טיפסרביץ', שנאלץ לפרוש. המשחק עצמו, שנמשך שעתיים ו-35 דקות, כלל לא מעט תקריות מוזרות. כשספי הוליך 0:4 במערכה השלישית, טיפסרביץ' ביקש להפסיק את המשחק מאחר שהמגרש היה חשוך מדי לטענתו. השופטים לא קיבלו את בקשתו, והמשחק הופסק ל-20 דקות, במהלכן הקהל העצבני כבר החל לנטוש את המגרש. אלו שנשארו גערו בסרבי ודרשו ממנו לעלות לשחק, בתקרית לא אופיינית במגרשי אנגליה. טיפסרביץ' צימק ל-4:3 מול המגרש הריק, אבל בפיגור 5:3 החליק על הדשא, נפצע, והחליט לפרוש מהמשחק.

עדכון ראשון: 14:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully