וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "רוברטו קולאוטי מועמד להצטרף לסטיאווה בוקרשט"

נשיא הקבוצה הרומנית הצהיר כי הוא מצא חלוץ ארגנטינאי בישראל, וכיוון את הפוקוס לעבר שחקנה של מכבי תל אביב

בעלי סטיאווה בוקרשט ג'יג'י בקאלי סיפר הערב (שישי) בראיון טלוויזיוני ברומניה כי הוא מעוניין ברוברטו קולאוטי, חלוצה של מכבי תל אביב, אך לא ציין את שמו במפורש: "מצאתי בישראל חלוץ שרוני לוי מכיר ורוצה. הוא ארגנטינאי". כל כלי התקשורת ברומניה דיווחו שמדובר בקולאוטי. כזכור, לוי הוא זה שהביא את קולאוטי בן ה-29 לישראל בקיץ 2004 ויחד השניים זכו בשתי אליפויות במדי מכבי חיפה.

סטיאווה מחפשת חלוץ אחרי שהמשא ומתן שהתקיים בתקופה האחרונה עם הברזילאי ג'וניור מוראס פוצץ והשחקן חתם בצסק"א סופיה. ההודעה של בקאלי מפתיעה מעט במיוחד לאור העבודה שרק השבוע אמר הבעלים כי עמית בן שושן הוא הישראלי היחיד בו מעוניינת הקבוצה. קולאוטי, שמחזיק באזרחות ישראלית, הבקיע העונה תשעה שערים ב-29 משחקים, וחתום לשתי עונות נוספות בצהוב.

סטיאווה המריאה הערב למחנה האימון הראשון שלה הקיץ באוסטריה, שם תקיים שלושה משחקי אימון, בין היתר מול איינטרכט פרנקפורט ופורטונה דיסלדורף.

אתמול ערך רוני לוי את אימון הבכורה שלו. "אני מאחל לשחקנים עונה טובה יותר מהעונה שעברה", הצהיר בקאלי בפני עשרות העיתונאים שהגיעו לסקר את האימון. "נעשה את הכל כדי לזכות סוף סוף באליפות". לוי עצמו מיעט לדבר והסתפק בהצהרה קצרה בה אמר: "אני מקווה להצליח בדרך החדשה שלי כאן. יש לנו עבודה קשה וזאת רק תחילת הדרך, ננסה לבנות כאן קבוצה חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully