וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי רוביו: "החלום שלי הופך למציאות"

הכוכב הספרדי של ברצלונה נפרד מהקבוצה שלו לפני המעבר למינסוטה, וקיים מסיבת עיתונאים שבה הודה: "זה מעט מפחיד"

עכשיו זה רשמי וסופי: החל מהעונה הבאה, חובבי ה-NBA יוכלו לראות את ריקי רוביו בליגת הכדורסל הטובה בעולם. הכוכב הספרדי בן ה-20, שאמור היה לשחק כבר לפני שנתיים ב-NBA, עוזב את ברצלונה וישחק במינסוטה בעונה הבאה. כזכור, רוביו סגר במינסוטה ויחלוק איתה את תשלום סכום ההעברה שלו מברצלונה. רוביו נבחר חמישי בדראפט על ידי הטימברוולבס ב-2009, אבל ברגע האחרון בחר להישאר בספרד לשנתיים נוספות כדי להשתפר.

"בסופו של דבר החלטתי ללכת ל-NBA", אמר רוביו במסיבת העיתונאים היום (שישי). "החלום שלי הופך כעת למציאות. ה-NBA יהיה מאוד מרגש, אתגר קשה אבל נחמד מאוד". גם באתר הרשמי של ברצלונה דיווחו על המעבר של הכוכב הצעיר לשורות הקבוצה שסיימה עם המאזן הגרוע ביותר העונה. רוביו עצמו נחוש להצליח, וסיפר עוד: "זה מעט מפחיד מכיוון שאף פעם לא עזבתי את ברצלונה לפני כן, אבל אני נחוש מאוד לקראת האתגר הזה".

רוביו הנרגש המשיך והתייחס לאתגר, והסביר: "אני לא עוזב מכיוון שאני חושב שאני לא יכול לעשות עוד דברים כאן, אלא מכיוון שאני מאמין שאני מוכן ואני מצפה לזה. אני הולך לשם כדי לשחק נגד הטובים ביותר ולנצח. זה מה שמייצר אצלי מוטיבציה". הכוכב הצעיר התייחס גם להצלחות שלו בקריירה מאז שהחל לשחק כדורסל מקצועני, ואמר: "אני חושב שכל מה שזכיתי בו מחזק אותי". למרות זאת, חשוב להזכיר כי העונה רוביו ירד ל-6.5 נקודות בממוצע למשחק כשהוא אפילו איבד את המקום בחמישייה של אלופת ספרד.

על השינוי מלשחק בקבוצה מצליחה כמו ברצלונה והמעבר למינסוטה, אמר: "אני צריך לשנות את המנטליות. אולי אנחנו לא נילחם על התואר, אבל יש לנו מטרות נוספות. אני שואף לעשות כל מה שהקבוצה צריכה כדי לנצח כמה שיותר משחקים". רוביו עצמו ילבש את הגופיה מספר 9. נשיא מינסוטה, דייויד קאן, אמר היום: "זה יום שבו הארגון שלנו והאוהדים שלנו חיכו לו מהרגע שבו בחרנו בו, ואני לא יכול להיות יותר מרוצה מלקבל את ריקי למינסוטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully