וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי ת"א ובני יהודה מחכות להגרלה

שתי הקבוצות הישראליות ייכנסו למעגל המשחקים בסיבוב השני של המוקדמות ויהיו מדורגות בהגרלה. צפויות להגרלה די נוחה

היום (שני) בשעה 14:00 תתקיים הגרלת סיבובי המוקדמות הראשון והשני של מוקדמות הליגה האירופית. בני יהודה ומכבי תל אביב ייכנסו למעגל המשחקים בסיבוב השני ויהיו מדורגות בהגרלה. הפועל תל אביב תשחק רק בסיבוב המוקדם השלישי ולכן לא תוגרל. המשחקים יתקיימו ב-14 ביולי והגומלין כעבור שבוע.

גם במקרה הזה, השתיים צפויות להגרלה נוחה. בני יהודה תקווה להימנע ממבוכת אשתקד, אז הודחו הזהובים בסיבוב השני על ידי שמרוק רוברס האירית. מכבי תל אביב עברה בעונה שעברה את מוגרן ואולימפיאקוס, לפני שהודחה בשלב הפלייאוף על ידי פריס סן ז'רמן.

היריבות האפשריות של השתיים יגיעו מבלארוס, פולין, איסלנד, לטביה, גאורגיה, סרביה, שבדיה, בוסניה, מולדובה, ליטא, ווילס, פינלנד, מקדוניה, אלבניה, סלובניה, מונטנגרו, מלטה, הונגריה, אנדורה, איי פארו, ארמניה או צפון אירלנד כאשר מרביתן יצטרכו לעבור את הסיבוב הראשון.

הקבוצות הבכירות יותר הן פרנצוורוש ההונגרית, שלאסק וורוצלב הפולנית, מטאלורג ליפאייה הלטבית או אורברו והאקן השבדיות. בין היריבות אפשר למצוא גם כאלה ששיחקו בארץ כמו: דומז'אלה הסלובנית, שירוקי וז'לייז'ניצ'אר הבוסניות, יובנס מסן מרינו ופלוריאנה המלטזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully