וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: משחק החוץ מול קרואטיה ייערך לעיני קהל

אופ"א קנסה את הקרואטים ב-80 אלף יורו בשל התפרעות האוהדים מול גאורגיה ולא הטילה עונש של משחק ללא קהל

ועדת המשמעת של אופ"א החליטה לקנוס את קרואטיה ב-80 אלף יורו בשל התפרעות האוהדים במשחק הביתי מול גאורגיה בספליט ולא הורתה על קיום משחק ללא קהל. המשמעות: ישראל תתארח בקרואטיה ב-6 בספטמבר לעיני הקהל המקומי. אגב, על פי דיווחים שונים, גם המשחק הזה יתקיים בעיר ספליט.

כזכור, דוח שמכיל 26 עמודים הוגש לאופ"א ובו תיאורים מפורטים על "כשלים ארגוניים והתנהגות שערורייתית של אוהדים" במהלך המשחק שהתקיים בספליט ב-3 ביוני. על פי הדוח, אוהדים קרואטים הניפו צלבי קרס ביציעים, זרקו חזיזים ואבוקות לשדה המשחק וכן שלושה מהם פרצו למגרש לאחר השריקה. כמו כן, ספגה ההתאחדות ביקורת על ליקויי אבטחה שונים.

הקרואטים ניהלו בימים האחרונים מלמחת הסברה מול אופ"א, הבטיחו לתקן את הליקויים ולהגביר את המלחמה בגזענות. החשש היה מעונש כבד של אירוח משחקים ללא קהל בשל האולטימטום שקיבלה ההתאחדות מנשיא אופ"א מישל פלאטיני לפני מספר חודשים. למרות זאת, ועדת המשמעת הסתפקה בקנס ובקרואטיה נשמו לרווחה. הקנס, אגב, הוא הגבוה ביותר שסופגת התאחדות אי פעם.

זוריסלב סרביץ', מראשי ההתאחדות, הגיב: "מדובר בעונש כבד, אבל אנחנו יודעים שיכול היה להיות גרוע יותר. חבל על הקנס כי המשאבים הללו היו יכולים לשמש למחלקות נוער ובתי ספר. עלינו להיות מוכנים מנטאלית שבפעם הבאה נספוג עונש של משחקים ללא קהל. לכן האוהדים צריכים להבין שהתפרעויות כאלה מביישות אותם ומציגות את המדינה באור שלילי".

גם המאמן סלאבן ביליץ' היה מרוצה: "לשחק מול יציעים ריקים זו טרגדיה. חבל שחוסר אחריות של בודדים הורסת מוניטין של עם שלם וההתאחדות צריכה לזרוק כסף במקום לנתב אותו למקומות בהם הוא דרוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully