וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון במתח: איזנר ומאהו שוב ייפגשו בווימבלדון

שני השיאנים, שאשתקד נאבקו במשך 11 שעות, ייפגשו בסיבוב הראשון. דודי סלע מחכה לפדריקו גיל הפורטוגלי (73 בעולם)

טורניר ווימבלדון ייפתח ביום שני, אבל העניין הגדול סביבו כבר החל. היום (שישי) נערכה הגרלת המשחקים, ואטרקציה מסקרנת מסתמנת כבר בסיבוב הראשון: ג'ון איזנר וניקולס מאהו - השניים שאחראים על משחק הטניס המקצועני הארוך בכל הזמנים - ייפגשו שוב, כבר במשחקם הראשון בטורניר.

כזכור, בשנה שעברה השניים נאבקו במשך 11 שעות, במשחק שנמשך שלושה ימים. בסופו איזנר היה זה שניצח 68:70 במערכה החמישית, במשחק שכבר נכנס להיסטוריה.

המדורג ראשון רפאל נדאל ישחק מול מייקל ראסל האמריקאי (91 בעולם), בתקווה ללכת עד הסוף גם על הדשא הלונדוני ולזכות בגראנד סלאם ה-11 שלו בקריירה. המדורג שלישי רוג'ר פדרר ישחק מול מיכאיל קוקושקין מקזחסטאן (60 בעולם). המדורג רביעי אנדי מארי, התקווה הבריטית, יפגוש את דניאל חימנו טרבר הספרדי (56 בעולם). נובאק דג'וקוביץ' ישחק מול ג'רמי שארדי הצרפתי (52 בעולם).

במשחקים מסקרנים נוספים: איבן ליוביצ'יץ' יתמודד מול בן ארצו מרין צ'יליץ', איבו קרלוביץ' יפגוש את ינקו טיפסרביץ'.

הישראלי דודי סלע, שזכה לכרטיס חופשי בתחרות באופן די מפתיע, יתמודד בסיבוב הראשון מול פדריקו גיל הפורטוגלי (73 בעולם). אם ינצח, בסיבוב השני סלע עשוי לפגוש את ז'יל סימון הצרפתי (15 בטורניר), שפוגש יריב מהמוקדמות. לאחר מכו סלע עשוי לפגוש את דל פוטרו.

גם הגרלת הנשים סיפקה שאלות מעניינות. שחר פאר, המדורגת 22 בטורניר, תשחק בסיבוב הראשון מול קסניה פרבאק הרוסייה (89 בעולם). אם פאר תנצח, היא עשויה לפגוש בסיבוב השני סורנה קריסטאה הרומנייה. בסיבוב השלישי היא עשויה לשחק מול אנדראה פטקוביץ' הגרמנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully