וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד תפתח עונה אצל ווסט ברומיץ'

פורסם לוח המשחקים לעונת 2011/12: האלופה תמשיך למשחקי בית מול טוטנהאם וארסנל ותארח את צ'לסי במחזור החמישי

לוח משחקי הפרמיירליג לעונת 2011/12 פורסם היום (שישי) ובו נקבע שמנצ'סטר יונייטד תפתח את המסע לעבר האליפות ה-20 במשחק חוץ מול ווסט ברומיץ'. גם צ'לסי וארסנל יפתחו את העונה בחוץ. התותחנים אצל ניוקאסל, במשחק שבעונה שעברה הסתיים ב-4:4 בלתי נשכח, ואילו הבלוז יתארחו בסטוק. ליברפול תארח את סנדרלנד במחזור הפתיחה ואילו מנצ'סטר סיטי תפגוש במגרשה את העולה החדשה, סוונסי. המחזור הראשון יתקיים ב-13 באוגוסט ומחזור הנעילה ב-13 במאי.

ליונייטד צפויים מפגשים מסקרנים כבר בפתיחה. השדים האדומים יארחו את טוטנהאם וארסנל במחזורים השני והשלישי כאשר משחק העונה הראשון מול צ'לסי יתקיים באולד טראפורד במחזור החמישי. החבורה של אלכס פרגוסון תארח בסיבוב הראשון גם את הדרבי (22 באוקטובר) כאשר שבוע לפני כן יתקיים המשחק המסקרן באנפילד מול ליברפול. המפגש בין ארסנל לליברפול יתקיים בלונדון כבר במחזור השני.

צ'לסי תזכה לארח בסיבוב הראשון את ארסנל (29 באוקטובר) ואת ליברפול כעבור שני מחזורים. למתכניים חופשת חג המולד בלונדון, קחו בחשבון שהבלוז ויוסי בניון יקיימו שני משחקי בית מול פולהאם ואסטון וילה.

* בסקוטלנד תיפתח הליגה כבר ב-23 ביולי. האלופה ריינג'רס תארח במחזור הראשון את הארטס ואילו סלטיק ובירם כיאל יתארחו אצל היברניאן. האולד פירם הראשון לעונה (מתוך ארבעה בליגה) יתקיים במחזור השביעי (17 בספטמבר) באייברוקס והמשמעות היא שסלטיק תארח את הדרבי האחרון בפלייאוף. דרבי נוסף, אגב, יתקיים ב-28 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully