וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין נולאן חתם בווסטהאם לארבע עונות

קשר ניוקאסל הצטרף לקבוצה מליגת המשנה, ויחבור לסם אלרדייס, שאימן אותו בבולטון. "מגיע למועדון גדול", אמר

זה היה באוויר כבר זמן רב, אבל היום (חמישי) זה גם הפך לרשמי. קווין נולאן, קשר ניוקאסל, חתם בווסטהאם לחמש עונות תמורת סכום שלא אושר עדיין. הקשר בן ה-28, ששיחק תחת מנג'ר ווסטהאם הנוכחי סם אלרדייס במשך שמונה עונות בבולטון, הפך לרכש השני של הפטישים בחלון ההעברות לאחר עבדולאי פאיי, שהצטרך מסטוק סיטי. "נכון שזה היה מפתיע מאוד, אבל הם הראו הרבה רצון לראות אותי במועדון", אמר נולאן.

"לשתף פעולה שוב עם אלרדייס זה דבר משמעותי מאוד מבחינתי וכמובן שגם לשחק במועדון ענק כמו ווסטהאם זה דבר נפלא מבחינתי", הוסיף נולאן, "אני עצוב מאוד לעזוב את ניוקאסל, אבל אני מגיע למועדון גדול אחר ובו אני מקווה להצליח כמו שעשיתי בניוקאסל. הגעתי לווסטהאם בשל המסורת שלו וכל מה שנוגע לזה. תמיד נהניתי לשחק באפטון פארק ותמיד חשבתי לחבור מחדש לאלרדייס. עכשיו זה הזמן שלי להחזיר למועדון על האמונה שהוא נתן בי". יחד עם זאת, ווסטהאם עדיין מעוניינת לצרף שבעה שחקנים נוספים למועדון בקיץ הקרוב, במטרה לחזור לפרמיירליג.

נולאן בן ה-28 כבש עד כה 80 שערים ב-436 הופעות בכל המסגרות בקריירה שלו. בנוסף, הוא היה הקפטן של בולטון עד שעבר לניוקאסל בינואר 2009 תמורת ארבעה מיליון ליש"ט, וקיבל גם שם את סרט הקפטן. אגב, נולאן הוא סוג של קבלן עליות ועלה בעבר גם עם בולטון ב-2000/1, וגם עם ניוקאסל ב-2009/10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully