וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאג פוטבול: הכנה טובה לנבחרות ישראל

שתי הנבחרות הבוגרות של ישראל זכו במדליות בטורניר ההכנה בגרמניה, הנשים בכסף והגברים בארד: "נביא תוצאות טובות"

שתי הנבחרות הבוגרות של ישראל בפלאג פוטבול זכו במדליות בטורניר הכנה בגרמניה לקראת אליפות אירופה. הנשים זכו בכסף והגברים במדליית ארד, והראו כוונות רציניות לקראת אליפות אירופה שתיערך בספטמבר בצרפת. " זה היה טורניר הכנה מצוין בשבילנו", ציין מאמן נבחרת הנשים יונה משען, "כמובן שזכייה הייתה עדיפה אך הראינו יכולת מצוינת ואני בטוח שנביא תוצאות טובות גם באליפות".

נבחרת הנשים בלטה לאורך כל התחרות, כשהיא מנצחת בכל משחקיה עד לשלב הגמר. במשחק מותח במיוחד מול נבחרת אוסטריה (אותה ניצחו הישראליות בשלב המוקדם) הנבחרת הפסידה 21:19 והסתפקה במדליית הכסף. לנבחרת הגברים הייתה זאת פעם ראשונה שהיא חוזרת הביתה עם מדליה, והעבודה הקשה של המאמן החדש יוסי פוקס ונבחרתו הצעירה בהחלט סיפקה את הסחורה. ההתקפה של הגברים הייתה מצוינת בהובלת הקוורטרבק ג'ו מרטישיוס. בכל הטורניר צברו הגברים 146 נקודות וספגו רק 65. משחק חצי הגמר היה המשחק המרתק של הטורניר, שבו הפסידו הגברים רק בהארכה.

"באנו לכאן עם מטרה לסיים בין שמונה הראשונות" אמר פוקס, "28 קבוצות השתתפו בטורניר וסיימנו במקום השלישי המכובד – זהו בהחלט הישג מצוין. אנו מקווים שנדע לשמור על המומנטום הזה גם לקראת אליפות אירופה". שתי הנבחרות זוכות לתמיכה רבה מהתאחדות אילת, העוזרת הן במישור הכלכלי והן במישור הלוגיסטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully