וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליברטדורס: ההכרעה עברה לברזיל

פניארול וסנטוס נפרדו בתיקו 0:0 במשחק הראשון בגמר המפעל החשוב ביותר בדרום אמריקה. מוקדמות מונדיאל 2014 נפתחו

גמר גביע הליברטדורס יצא לדרך לפנות בוקר (חמישי) באורוגוואי, שם אירחה פניארול את סנטוס הברזילאית במשחק שהסתיים ב-0:0. זו הייתה יריבות בין שתי קבוצות עם היסטוריה גדולה במפעל הדרום-אמריקאי, והאיצטדיון במונטבידאו התמלא ב-60 אלף צופים שדאגו לאווירה מחשמלת שעה לפני שריקת הפתיחה. כעת תעבור ההכרעה למשחק הגומלין שיתקיים ב-22 ליוני בפקאמבו שבסאו פאולו, איצטדיונה של סנטוס.

שער של דייגו אלונסו ארבע דקות לסיום נראה כמו שער ניצחון למארחים, אלא שהוא נפסל בגלל נבדל מוצדק. מהצד השני, ניימאר היה השחקן המצטיין בסנטס והגיע לכמה מצבים מסוכנים, אלא שההגנה האורוגוואית הצליחה לבלום אותו בסופו של דבר.

אלחנדרו מרטינוצ'יו מפניארול אמר בסיום המשחק: "שלטנו כל המשחק והגענו ליותר מצבים. אני מעריך שבברזיל שנטוס יהיו חזקים יותר, אבל אנחנו פניארול ואנחנו מתכוונים לנצח שם". בלם סנטוס דורבאל אמר לקראת משחק הגומלין: "אם נשחק כמו ששיחקנו היום, אנחנו נהיה האלופים".

במרכז אמריקה נפתחו לפנות בוקר משחקי המוקדמות של מונדיאל 2014 בברזיל. המשחק הראשון במסגרת המוקדמות בצפון-מרכז אמריקה הפגיש בין בליז למונטסראט, והסתיים בניצחונה של בליז 2:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully