וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלייל: "לספולסטרה הייתה העבודה הכי קשה בכדורסל"

מאמן דאלאס ריק קרלייל בחר להגן על מאמן מיאמי "בגלל איך שהקבוצה הזו נבנתה ובגלל הציפיות. הוא עשה עבודה טובה"

אריק ספולסטרה ספג בימים האחרונים ביקורת קשות על התפקוד שלו בסדרת גמר ה-NBA. מאמן מיאמי, שהתהדר בסגל גדוש בכישרון, ראה את קבוצתו קורסת וסופגת שלושה הפסדים רצופים, בטרם הפסידה 4:2 לדאלאס. מי שהתנדב להגן על ספולסטרה היה לא אחר מאשר ריק קרלייל, מאמן דאלאס, ששיבח את המאמן היריב ואמר ש"יש לו את העבודה הכי קשה בכדורסל".

"הייתי רוצה להגיד משהו על מיאמי, אם יורשה לי", אמר קרלייל במהלך מפגש עם התקשורת לרגל סיום העונה ההיסטורית של המאבריקס, "תמיד חשבתי שלאריק ספולסטרה יש את העבודה הכי קשה בכדורסל עם הקבוצה הזאת, בגלל איך שהקבוצה הזאת נבנתה, ובגלל הציפיות הבלתי ייאמנו שהיו ממנה".

ספולסטרה עמד תחת לחץ ענק במהלך העונה, כשמיאמי פתחה עם מאזן 8:9 והמאמן התעמת עם כוכביו. בהמשך ההיט התאוששו, ורשמו ניצחונות מרשימים על שיקגו ובוסטון בדרך לגמר הגדול, אבל שם המסע נגמר, כשהמאמן ושחקניו לא מוצאים פתרונות לקבוצתיות ולניסיון של דאלאס.

"אני מוריד את הכובע בפני אריק על העבודה שהוא עשה השנה", אמר קרלייל, שמשמש גם כנשיא איגוד המאמנים, "זו הייתה משימה קשה מאוד. עבדנו קשה מאוד לפני שהצלחנו להגיע לרגע המתוק שלנו, ואני בטוח שגם הרגע שלהם יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully