וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NHL: בוסטון זכתה בסטנלי קאפ

הברוינס הצליחו לנצח 0:4 בוונקובר במשחק השביעי והמכריע, והשלימו סדרה חלומית. אוהדים זועמים בקנדה פתחו במהומות

בוסטון ברוינס זכתה בלילה (חמישי) בגביע סטנלי לראשונה זה 39 שנה, לאחר שגברה במשחק השביעי והמכריע של סדרת הגמר 0:4 על ונקובר קנאקס במסגרת אליפות ליגת ההוקי האמריקאית, ה-NHL.

פטריס ברג'רון ובראד מרצ'אנד כבשו צמד כל אחד, בעוד השוער של בוסטון, טים תומאס, הוכתר כ-MVP של הסדרה לאחר ששוב שמר על רשת ריקה, בפעם השנייה בסדרה המותחת, שזכתה לאחוזי צפייה גבוהים בארה"ב.

הברוינס, שנחשבים לאחד מששת המועדונים המייסדים של ליגת ההוקי, לא זכו בתואר מאז 1972, ומעטים העריכו שיוכלו לעשות זאת השנה. ונקובר, שסיימה את העונה עם המאזן הטוב בליגה, כבר הוליכה 0:2 בסדרה, אך בוסטון הצליחה להשוות שוב ושוב. על אף שהברוינס הפסידו בשלושת המפגשים האחרונים שלהם בונקובר, במשחק השביעי הם הצליחו להתעלות על עצמם ולקחת את הניצחון ברגע המכריע. מתוך ארבעה סיבובים, זו הפעם השלישית שבוסטון נגררת עד למשחק השביעי ומצליחה לנצח בו.

מנגד, בקנדה החל שיברון הלב, וכפי שקורה לא פעם בהוקי - בונקובר פרצו הלילה מהומות. רבבות אנשים התגודדו במרכז העיר על מנת לצפות במשחק המסקרן במסכים ענקיים, אך כפי שקרה ב-1997, שגם אז ונקובר הפסידה בגמר, האוהדים החלו להתקוטט, לשרוף מכוניות, לשבור חלונות ראווה של חנויות ולבזוז אותן.

אוהד ונקובר קנאקס בהתפרעויות בקנדה. רויטרס
ככה חוגגים בקנדה. ונקובר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully