וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוד פואל יפוטר, רמי גארד יחליפו בליון

ליון מנסה להגיע להסכם פיצויים עם מאמנה בשלוש השנים האחרונות. שחקן ארסנל לשעבר ישמש לראשונה כמאמן ראשי

אחרי שלוש שנים נטולות תארים על הספסל של ליון, קלוד פואל יקבל בימים הקרובים את מכתב הפיטורים מז'אן מישל אולאס. המאמן וראשי הקבוצה נפגשו היום (רביעי) לשימוע במשרדי מנהלת הליגה הצרפתית, כאשר הפרידה מסוכמת אך עדיין לא הושגה פשרה בנושא הפיצוי. לפואל חוזה לשנה נוספת בליון, שמצידה נקלעה לחובות בשנה האחרונה ומבקשת לשלם למאמן פיצוי מופתח מ-4 מיליון יורו.

מי שבעיקר מרוצים מהפרידה המתגבשת הם אוהדי ליון, שבמשך שנה וחצי עשו הכל כדי להביא להדחתו של המאמן. פואל הגיע לליון אחרי שזכתה בשבע אליפויות רצופות, אך הוא לא הצליח להאריך את השושלת והסתפק בשמירה על המקום בליגת האלופות מדי עונה. העדנה היחידה של ליון בעידן פואל הייתה ההעפלה לחצי גמר האלופות ב-2009/10.

מי שאמור לתפוס את מקומו של פואל וכבר החל לעבוד על בניית הקבוצה לעונה הבאה הוא רמי גארד, ששימש כמנהל מתחם האימונים של ליון בשנה האחרונה. גארד בן ה-45 גדל ושיחק בליון, היה קפטן הקבוצה ואף הגיעה דרכה לנבחרת צרפת. את הקריירה הוא סיים בארסנל, ולאחר מכן עבד כעוזר מאמן של ז'ראר הוייה בליון וכמנהל טכני בארסנל. בקיץ הקודם הוא סירב להחליף את פואל בעמדת המאמן, אך הפעם נענה לבקשתו של אולאס ויעבוד לראשונה בקריירה כמאמן ראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully