וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דוידוביץ’ התנצל בפני מכבי חיפה

15.6.2011 / 17:26

השוער ליבן את המחלוקות עם אלישע לוי ביוזמת קטן. דיווח: מאיורקה ואספניול מתעניינות, מעבר חמד לריינג’רס מתעכב

לפני אימון הבכורה של מכבי חיפה, שוחח היום (רביעי) המאמן אלישע לוי עם השוער ניר דוידוביץ', על מנת ללבן את העניינים רגע לפני שהעונה מתחילה. השיחה נערכה ביוזמת יניב קטן ובמהלכה לובנו המחלוקות בין הקפטן לשוער. בתום השיחה נמסר מהמועדון כי דוידוביץ' מביע את התנצלותו בפני המועדון. השוער כעת יוכל לצאת בראש קצת יותר שקט לרומא, שם יעבור ארבעה ימים של בדיקות וטיפולים שגרתיים בגלל פציעות הברכיים שעבר.

התברר כי עוד שלשום, בשיחה שהתקיימה בין יעקב שחר לדוידוביץ', הוצע לשחקן לקבל עליו נוסח שהמציא המועדון בנוגע להתבטאויותיו כנגד שחקנים בקבוצה. דוידוביץ' הסכים להתנצל בפני המועדון וסירב להיצמד לנוסח. גורם במכבי חיפה אמר: "קטן לא ביקש מדוידוביץ' להתנצל. הוא שם את האגו בצד כדי שהקבוצה לא תיפגע. למזלו של ניר, קטן חכם ומבין את טובת המערכת. לכולם ברור שמעכשיו היחסים לא יהיו אותו דבר. השיחה לא נועדה כדי שיהיו חברים. העיקר שלא יריבו".

כזכור, מיד בתום העונה תקף דוידוביץ' את קטן בחריפות בראיון ב"מעריב", בעיקר על רקע העובדה שהקפטן לא הזמין אותו להניף אתך צלחת האליפות ביחד איתו. דוידוביץ' גם ביקר את הבלם הוותיק אריק בנאדו, אבל הספיק להתנצל בפניו מאז. קטן, שחזר לארץ בתחילת השבוע, לא הגיב עד כה לפרשה.

בעקבות הדברים, שחקנים במכבי חיפה טענו כי הם מתכוונים להתעלם מדוידוביץ' במידה שיבחר לא להתנצל בפני יניב קטן עוד השבוע. משיחות שערכנו עם חלק מהשחקנים עולה כי רובם יבחרו לתפוס את הצד של קטן, שמעבר לחשיבותו על המגרש יש לו השפעה גדולה על הנעשה בחדר ההלבשה.

שחקני מכבי חיפה באימון הפתיחה, במרכז אייל משומר עם ישראל זגורי. ראובן כהן, מכבי חיפה
המושאל היחיד שחזר. זגורי עם שאר החברים בירוק/מכבי חיפה, ראובן כהן

הצעות ממאיורקה ואספניול מעכבות את מעברו של חמד לריינג'רס

ליאור רפאלוב ייפגש עם יעקב שחר לאחר שישוב מחו"ל. הבעלים ימריא לחופשה פרטית ובמועדון הבהירו כי עד עכשיו אין התקדמות משמעותית לגביו. "שחר דרש העונה שני מיליון יורו, עכשיו הוא דורש יותר", אמרו מקורבים לעסקה. לרפאלוב יובטח שאם יישאר בקבוצה וזו תעפיל לליגת האלופות, הוא ישוחרר גם במחיר נמוך ממה שדרשו עליו קודם. בהתאם לפרסום אתמול בוואלה! ספורט, הבלם שי מימון נחת בגרמניה ויצטרף למחנה האימונים של איינטרכט פרנקפורט.

בתקשורת הסקוטית דווח היום כי עסקת העברתו של תומר חמד לריינג'רס מתעכבת בעקבות התעניינות חדשה מצידן של מאיורקה ואספניול הספרדיות. אלופת סקוטלנד מציעה לחמד שכר שבועי של 8,000 ליש"ט, בעוד הספרדיות מוכנות להציע סכום כפול לחלוץ בן ה-23. גם במכלן עדיין מפעילים לחץ על החלוץ לסגור בבלגיה, רגע לפני שהעסקה מתממשת. נשיא מכלן העביר פניה אישית לחלוץ, שמעדיף את האופציה הסקוטית.

מתוך הערכה שחמד יעזוב, בחיפה ינסו קדם במהלך בימים הקרובים את העברת פיטר מסיללה לקבוצה אחרת. כזכור, שתיים מהמועמדות לקלוט את מסיללה, הן הקבוצות ההולנדיות טוונטה וויטסה ארנהיים, אך גם מספר קבוצות מאנגליה על הפרק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully