וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מסיללה: "מקווים לסיים בשבוע הבא את העסקה"

15.6.2011 / 8:48

נציגו של מגן מכבי חיפה התראיין בדרום אפריקה: "אין לי ספק שהוא יעבור". שחקנים בקבוצה מאיימים להחרים את דוידוביץ'

בצל פתיחת האימונים אחר הצהריים בכפר גלים, שחקנים במכבי חיפה טוענים כי הם מתכוונים להתעלם מהשוער ניר דוידוביץ' במידה שיבחר לא להתנצל בפני יניב קטן עוד השבוע. משיחות שערכנו עם חלק מהשחקנים עולה כי רובם יבחרו לתפוס את הצד של יניב קטן, שמעבר לחשיבותו על המגרש יש לו השפעה גדולה על הנעשה בחדר ההלבשה.

כזכור, מיד בתום העונה תקף דוידוביץ' את קטן בחריפות בראיון ב"מעריב", בעיקר על רקע העובדה שהקפטן לא הזמין אותו להניף אתך צלחת האליפות ביחד איתו. דוידוביץ' גם ביקר את הבלם הוותיק אריק בנאדו, אבל הספיק להתנצל בפניו מאז.

"שחקנים יתעלמו מניר אם לא יתנצל בפומבי. לשחקנים יהיה קשה לתקשר איתו באימון כשקטן נמצא בסביבה", אמר אחד מהשחקנים אתמול. שחקן אחר הוסיף: "באופן טבעי, לניר צריך להיות ברור ששחקנים יתפסו את הצד של קטן ולא ילכו איתו. לא יהיו כאן מחנות". יש לציין כי קטן נמצא בקשרים טובים עם רוב שחקני הקבוצה וסביר להניח שאם השוער לא יתנצל יהיה לו קשה להמשיך במכבי חיפה. בכל מקרה, לפחות מצידו של נשיא המועדון יעקב שחר הדברים ברורים והוא פרסם היום הבהרה בהודעה רשמית לפיה "ניר דוידוביץ' נמצא תחת חוזה ואין כוונה לשחררו".

היום תתקיים שיחה נוספת בין המאמן אלישע לוי לשוער, במטרה לגרום לו לחזור בו מדבריו. עוד לפני האימון ינסו במועדון להפשיר את הקרח במטרה להוציא הודעה לתקשורת בה השוער מביע חרטה על דבריו כנגד הקפטן ואריק בנאדו, אם כי האחרון כבר סלח לו על דבריו. כך או כך, השוער הסרבי בויאן שראנוב שמתחתן הערב עשוי להגיע לישראל בשבוע הבא. סוכניו של השחקן אישרו כי למעט פרטים טכניים, העסקה מתקרבת לחתימה.

מקס מלצר ינסה לסגור את עסקת חמד

במכלן ממשיכים ללחוץ על תומר חמד לחתום בבלגיה, אבל החלוץ הבהיר שהוא נחוש לבדוק קודם את האופציה הסקוטית. הסוכן האנגלי מקס מלצר נמצא בסקוטלנד בניסיון לסגור את ההעברה עד מחר. היום צוטט מאמן ריינג'רס, אלי מקויסט, ב'סאן' הסקוטי: "זה קרוב. נפגשנו ושוחחנו עם הנציגים שלו היום. הבעלים החדש נוכח ואנחנו מוכנים לקחת את זה צעד נוסף קדימה. אנחנו מקווים שזה יושלם עד סוף השבוע".

לגבי ליאור רפאלוב אין כל חדש. במכבי חיפה הבהירו לסוכנו, דודו דהאן, כי הם מוכנים לנהל משא ומתן אך לא מבטיחים לשחררו. בינתיים, הפערים בין הצדדים גדולים מאוד.

שחקן אחר שעשוי לצאת לאירופה הוא הבלם שי מימון. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, השחקן יצא למבחנים באיינטרכט פרנקפורט שירדה לליגת המשנה. "אני שמח על ההזדמנות ומקווה לחתום", אמר לאחר הנחיתה. סוכנו דדה חדד יעקוב בימים הקרובים אחר ההתפתחויות ובמידה ויוחלט להחתימו ימריא לגרמניה כדי לסגור את פרטי החוזה. מימון ייצא עם פרנקפורט למחנה אימון באוסטריה.

סוכנו של המגן פיטר מסיללה, מייק מקאב, התראיין היום לתקשורת בדרום אפריקה בנוגע לפיטר מסיללה. "אין לי ספק שהוא יעבור. הניחוש שלי הוא שזה יהיה לאנגליה, הולנד או ספרד", אמר מקאב. "יש התעניינות רצינית בפיטר ואנחנו מקווים לסיים בשבוע הבא את העסקה. יותר מזה, אני לא יכול להוסיף". בחיפה עושים מאמצים למכור את המגן השמאלי שתופס עמדת שחקן זר בקבוצה.

בימים האחרונים ניסו גורמים שונים הקשורים לחלוץ ירו בלו לבדוק אפשרות להחזירו לארץ, בין היתר למכבי חיפה. אם המאמן אלישע לוי יסכים לכך, ייתכן שהשחקן ייבקש להגיע להתרשמות. הקשר ישראל זגורי הוא המושאל היחיד שיגיע היום לאימון הפתיחה של הקבוצה. הקשר סיידו יאיא הודיע כי איחר לטיסה בגאנה והוא צפוי לנחות עד יום ראשון בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully