וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "אין שחקן שלא מתוסכל מאי זכייה בתארים"

עוד צעד לברצלונה? קשר ארסנל נלהב מהאפשרות לחזור לקבוצת נעוריו, ושולח רמז לונגר. ג'פרן טרם החליט לגבי עתידו

נראה שססק פברגאס עושה עוד צעד בדרך לקטלוניה. אחרי הפרסומים שפברגאס הגיע להסכם ראשוני עם ברצלונה בעקבות הבטחה מארסן ונגר שהקיץ הוא יוכל לעזוב את ארסנל, התראיין פברגאס ונשמע נלהב מהאפשרות לעשות את המעבר הזה.

"בארסה היא הקבוצה הטובה ביותר בעולם והגעה אליה מבטיחה תארים", סיפר פברגאס. "כל שחקן שאומר שהוא לא מרגיש מתוסכל כשהוא לא זוכה בתארים, משקר. אני מלא באמביציה". למרות ההתבטאויות הללו, שרומזות על הכוונות והמגעים שמתנהלים, פברגאס מבהיר שאין לו כל כוונה לטרוק דלתות בארסנל: "לא דיברתי עם המאמן ואני לא יודע אם יש כוונה למכור אותי או לא. יש לי הערכה לקבוצה שבה שיחקתי בשמונה השנים האחרונות ואני לא אגיד שום דבר שיהרוס את זה. תמיד פעלתי בשיקול דעת".

ובינתיים נראה שג'פרן טרם קיבל החלטה לגבי עתידו והיום (רביעי) הוא הודיע שיחליט היכן ישחק בעונה הבאה רק לאחר אליפות אירופה לנבחרות צעירות שמתקיימת בימים אלה בדנמרק. אחרי שפורסם כי חלוץ ברצלונה מחוזר על ידי ליברפול, עלו האפשרויות שג'פרן יעבור לויאריאל תמורת ג'וזפה רוסי או לאודינזה תמורת אלכסיס סאנצ'ז.

"אם להיות כן, אני לא אוהב לראות את השם שלי מוזכר בעיתונים יום אחרי יום", הסביר ג'פרן. "אני לא קורא עיתונים כרגע מכיוון שכל ענייני נמצאים בנבחרת הלאומית. העתיד שלי יחזור להיות רלוונטי כשאחזור לברצלונה אחרי האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully