וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי: "אני גבר, לא יודע איך ארגיש עם צמיד אליפות"

דאלאס בלחץ בעקבות דבריו של קיובן שלא רוצה טבעות אליפות. דוני נלסון התלוצץ: "ניקח טבעות. אני אשלם עבורן"

האליפות הראשונה של דאלאס: כל הכתבות והניתוחים


חגיגות האליפות לא נפסקות בדאלאס, האוהדים פשוט לא יודעים את נפשם מרוב אושר, ועתה הם גם יכולים לפתוח יומנים: יום חמישי. זה היום בו תצא הקבוצה לרחובות העיר בכדי להשוויץ עם הגביע החדש שבבעלותה. אבל מי שחושב שעכשיו, אחרי שניצחו את משחק מספר 6, הורידו את קוף הלוזריות מהגב, וזכו באליפות היסטורית, שחקני דאלאס רגועים, הרי שההיפך הוא הנכון. יש הרבה לחץ בדאלאס. הסיבה: מארק קיובן. הבעלים הססגוני הכריז רגע לאחר הזכייה באליפות כי הוא לא מעוניין בטבעות אליפות, כפי שנהוג בליגה הטובה בעולם. "ייתכן שנעשה משהו שונה", אמר קיובן. "טבעות הן קצת מיושנות. לדעתי הגיע הזמן להעלות את העסק לרמה הבאה".

עכשיו, כשהמאבריקס גילו כי הבוס שלהם רציני, מתחיל הלחץ. "אנחנו חייבים לדבר איתו על זה", אמר כוכב המאבס, דירק נוביצקי המחוייך. "אני לא חושב שהמילה האחרונה בנושא נאמרה. אני יודע שהוא רוצה לעשות משהו שונה, אבל בחייך, טבעות הן קלאסיות. אני מצביע עבור טבעות. אני גבר, אני לא יודע איך ארגיש עם צמיד אליפות", אמר הגרמני. "אני צריך טבעת".

ולא רק השחקנים מודאגים. גם ריק קרלייל, שחגג אליפות ראשונה עבורו, פינטז כבר על הרגע בו ישים את הטבעת על האצבע. "זה חייב להיות טבעות", אמר המאמן. "אני לא יודע מה הוא חושב. אתה זוכה באליפות, אתה מקבל טבעת. אם קיובן רוצה משהו אחר, הוא יכול להביא אותו בנוסף לטבעות". ורק דוני נלסון, נשיא המועדון היטיב לבטא את רגשות הפרנצ'ייז: "ניקח טבעות", אמר הנשיא. "אני אשלם עבורן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully