וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה זכתה באליפות ספרד

הקטאלנים ניצחו 55:64 והשלימו 0:3 על בילבאו בסדרת הגמר כדי לזכות בתואר. אלבה השוותה ל-2:2 בסדרת הגמר בגרמניה

לאחר שלא הצליחה להגיע לפיינל פור של היורוליג שנערך אצלה בבית, התנחמה הערב (שלישי) ברצלונה בתואר אחר, כשזכתה באליפות ספרד. קבוצתו של צ'אבי פאסקוול גברה על בילבאו 55:64, השלימה סוויפ של 0:3 חלק על יריבתה בסדרת הגמר, ושלחה את אוהדיה לחגוג. בילבאו היתה נחושה להישאר בתמונת האליפות, בטח כשהמשחק היה במגרשה הביתי, וכפתה בשני הרבעים הראשונים משחק איטי ופיזי שהקשה על ברצלונה. אלכס מומברו היה מצויין, והוליך אותה ליתרון 6, לפני שהאורחים ירדו ביתרון 29:30 למחצית.

את הרבע השלישי פתחה ברצלונה בסערה, רצה ל-4:11 והצליחה להשתיק את הקהל המקומי. נבארו החל לצלוף, סאדה סייע לו, אבל ואסילאידיס וחבריו לא ויתרו, והורידו ל-48:47 בלבד לפני הרבע האחרון. נבארו שוב הכה בהתקפה, וארזם לורבק התעורר עם 4 נקודות רצופות כדי להעלות את האורחים ליתרון 5, דקה לסיום. ואסקז עשה את העבודה מהקו, בילבאו החטיאה ניסיון שלשה, וסיפור האליפות הסתיים עם חגיגה קטאלנית. חואן קרלוס נבארו הוליך את קלעי ברצלונה עם 16 נקודות כשהוא מקבל סיוע מאלן אנדרסון שקלע 10. את בילבאו הוליך אלכס מומברו שסיים עם 14.

מולי קצורין ואלבה עדיין בתמונת האליפות

מאבק האליפות בגרמניה עולה מדרגה. לאחר שבאמברג עלתה ליתרון 1:2 על אלבה ברלין, והיתה מרחק נגיעה מזכייה בתואר, חזרה הערב (שלישי) קבוצתו של מולי קצורין לחיים, כשהביסה את יריבתה 67:87, ושלחה את הסדרה למשחק שיקבע את גורל האליפות. דווקא באמברג פתחה טוב יותר וכבר הוליכה 12:21, אבל אלבה נכנסה לקצב, ועד המחצית נטלה את ההובלה והוליכה ב-7. היתרון נשמר עד לרבע האחרון, אז לחצה אלבה על הדוושה, עלתה ל-21 הפרש משם באמברג כבר לא חזרה. דריק אלן הוליך את קלעי אלבה ברלין עם 18 נקודות, קרל היינס קלע 16 לבאמברג.

קצורין נשמע מרוצה בסיום: "היה לנו חשוב להראות איכות גבוהה במשחק הבית האחרון שלנו ולתת לאוהדים שלנו סיבה להיות גאים. השחקנים שלי ראויים להרבה הערכה, הם נלחמו היום ונתנו הכל. שיחקנו קשוח ורוב הזמן גם בצורה חכמה. הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא ששיחקנו כמו קבוצה".

ספרטק סנט פטרסבורג וצביקה שרף עדיין מחפשים לסיים את העונה המתישה שלהם בליגה הרוסית, אבל הם ייאלצו לחכות לפחות עוד משחק אחד נוסף. קבוצתו של הישראלי שהובילה בסדרה על המקום ה-7 0:2, הפסידה הערב 101:90 לסמארה שהצליחה לצמק במשחק השלישי. סמארה שלטה לכל אורך המשחק, ורבע שני נהדר שלה הוביל אותה ליתרון 17 כבר במחצית, ממנו סנט פטרסבורג לא הצליחה לחזור. אנדריי טרושקין וג'ראלד גרין הוליכו את סמארה עם 18 נקודות כל אחד, פטריק בוורלי קלע 27 לקבוצתו של שרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully