וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבי: "לא אהבתי את ההתעסקות בסיפור שפיר"

נבחרת הנשים ערכה אירוע בזיסמן מול אוהדיה, המאמן: "יש בנבחרת לא מעט כישרון ויכולת". לירון כהן: "תחזיקו לנו אצבעות"

ברני ארדוב

צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

נבחרת הנשים של ישראל ערכה הערב (שלישי) אירוע פרידה מהקהל הישראלי לקראת יציאתה לאליפות אירופה בפולין. ראשי הנבחרת, שתשחק בעוד ארבעה ימים מול צ'כיה ותתמודד בבית אחד גם עם בלארוס ובריטניה, שוחחו עם הקהל המקומי שהגיע לאולם בזיסמן על המטרות לקראת הטורניר.

"זה שאנחנו מגיעים לאליפות אירופה פעם אחר פעם זה לא דבר של מה בכך", אמר רבי לקהל המקומי. "אנחנו יודעים שבספורט זוכרים את המשחק האחרון שלך. אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות, אבל חובה עלינו לעשות כל מה שאפשר כדי לנצח את המשחק ולמקסם את הפוטנציאל של הנבחרת הזו. יש בה לא מעט כישרון ויכולת".

רבי התייחס גם לסוגיית נעמה שפיר, שלא מורשית על ידי פיב"א ללבוש חולצה מתחת לגופיית המשחק. "אני לא אהבתי את ההתעסקות המרובה בסיפור נעמה שפיר", הודה רבי. "אנחנו מתעסקים בסיפור הזה שישה חודשים. המטרה שלנו היא לעשות את הכי טוב שאפשר לנבחרת ישראל ולדאוג לקריירה של נעמה שפיר. רק בזכות הדברים האלה אנחנו לא מקבלים החלטות פופוליסטיות. לכל החלטה יש משמעויות. אני חושב שצריך לפתור את הבעיה של נעמה שפיר מהיום ועד לסוף הקריירה שלה כי היא כדורסלנית חשובה בענף".

הקפטנית לירון כהן התרגשה כשדיברה אל מול הקהל, ואמרה: "חבל שהמשחקים לא כאן ושלא נזכה בתמיכה שלכם, אבל גם התמיכה שלכם מרחוק תעזור. אנחנו נקווה לחזור לארץ עם כמה שיותר ניצחונות. עבדנו קשה וזה כיף לחזור בכל פעם, תחזיקו לנו אצבעות". במסיבת העיתונאים אמרה כהן: "אנחנו מגיעים כמו בפעמים הקודמות בצורה טובה. אין שום הבטחה להכנה של שלושה חודשים או להכנה של חודש. עשינו את כל מה שאפשר עם הזמן שהיה לנו, ואנחנו מגיעות לאליפות בטוחות בעצמנו ובצוות שמכין אותנו בצורה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully