וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו נבחרות צעירות: שוויץ ניצחה את איסלנד 0:2

זהו הניצחון השני של השווייצרים והם נמצאים בעמדה מצוינת לעלייה לחצי הגמר. דנמרק חזרה מפיגור ל-1:2 מול בלארוס

נבחרתה הצעירה של שוויץ ניצחה היום (שלישי) 0:2 את הנבחרת המקבילה של איסלנד. שני השערים נכבשו כבר במחצית הראשונה. זה היה הניצחון השני של שוויץ באליפות, כאשר ביום המשחקים הראשון הם ניצחו את המארחת דנמרק בתוצאה 0:1, וכעת הם ניצבים במקום הראשון עם שש נקודות.

כבר בדקה הראשונה הבקיע הקשר פביאן פריי שמשחק בבאזל את השער הראשון לזכות שוויץ, בבעיטה יפה מקצה הרחבה. השווייצרים המשיכו לשלוט במשחק לאורך כל המחצית הראשונה, אך רק בדקה ה-40 הצליחו להשיג את השער השני שלהם, אחרי שחלוץ גראסהופרס אינוסנט אמאגארה קיבל כדור בצידה של הרחבה, ובעט שטוח אל עבר השער. האראלדור ביורנסון, שוערה של איסלנד הצליח רק לגעת בכדור, שנהדף בקשת גבוהה אל תוך השער. בדקה ה-65 נרשם האירוע המעניין הראשון של המחצית השנייה, ואיסלנד הצליחה סוף סוף להבקיע שער, אך זה נפסל עקב נבדל מוצדק.

דנמרק - בלארוס 1:2

במשחק השני שהתקיים הערב, ניצחה דנמרק המארחת 1:2 את בלארוס. המשחק התחיל מהוסס ובדקה ה-20 מסר ניקיטה בוקטקין הבלארוסי מצד ימין לדימיטרי באגה, והאחרון בעט מתוך הרחבה והעלה את הבלארוסים ל-0:1 מפתיע מול הנבחרת המארחת.

כעבור שתי דקות, ביצע מיכאיל סיוואקוב הבלארוסי עבירה ברחבה על ניקולאי יורגנסן, והשופט שרק לבעיטת עונשים מ-11 מטר. כריסטיאן אריקסן בעט את הפנדל, השוער הבלארוסי אלכסנדר הוטאר הדף את הכדור, ואריקסן הבקיע את הכדור החוזר. הוטאר הציל כמה כדורים טובים במחצית השנייה. בדקה ה-74 הצליח ניקולאי יורגנסן, שחקן לברקוזן, לבצע מהלך אישי נפלא ולקבוע 1:2 לדנמרק, ששומרת על סיכוי לעלות לשלב הבא.

עדכון ראשון: 20:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully