וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנריקה רוצה לראות את ברצלונה ברומא

מאמן הג'לארוסי מבטיח להביא את הסגנון שלמד בברצלונה. נשיא פאלרמו: "תג המחיר של פאסטורה: 50 מיליון יורו"

מאמנים חדשים בדרך כלל לא זורעים יותר מדי הבטחות, אבל כנראה שללואיס אנריקה יש דרך משלו. אנריקה, שחתם השבוע ברומא אחרי ששימש כמאמנה של ברצלונה ב' והחליף את וינצ'נזו מונטלה, מבטיח להנחיל את סגנון המשחק המפורסם של ברצלונה, שזכה העונה לכל כך הרבה מחמאות.

כידוע, אנריקה קיבל חוזה לשתי עונות ובראיון ל'רומא צ'אנל' הוא סיפר: "הכוונה שלי היא להביא לאיטליה את מה שלמדתי בברצלונה בשנים הללו, כלומר כדורגל התקפי עם משחק קבוצתי טוב. יש לי תחושות טובות מאז שהגעתי לרומא. אני שמח ונרגש, ולא יכול להמתין לפתיחת ההרפתקה החדשה שלי". לאוהדים עצמם הוא אמר: "התקווה היא כמובן שהאוהדים של רומא יהיו גאים בקבוצה שלהם וכמובן שיידעו שאנחנו זקוקים לאמונה שלהם".

ובינתיים רומא קיבלה היום (שלישי) מסר מפאלרמו לגבי התוכניות שלה לצרף את חאבייר פאסטורה, כאשר מאוריציו זאמפריני, נשיאה של הקבוצה הסיציליאנית, הודיע שהקבוצה שלו תהיה מוכנה למכור את פאסטורה לרומא במידה וזו תשלם 50 מיליון יורו. כזכור, גם יובנטוס, ריאל מדריד, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו כמועמדות לרכוש את פאסטורה, אבל עושה רושם שרומא היא המתעניינת העיקרית.

הקשר הצעיר סיפר לאחרונה שהוא יהיה מוכן לעבור לקבוצה אחרת במידה וההצעה שתגיע תהיה טובה מבחינתו האישית ומבחינת פאלרמו, אבל כנראה שרומא תצטרך להכניס את היד עמוק לכיס אם היא אכן בונה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully