וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירמינגהאם: אם וילה רוצה את מקליש, שישלמו

יו"ר הקבוצה הודיע שבמידה שהיריבה העירונית תמנה את המאמן, תיאלץ לפצות את מועדונו לשעבר ב-5.4 מיליון ליש"ט

סיפור התפטרותו של מנג'ר בירמינגהאם לשעבר, אלכס מקליש, ממשיך להסתבך. כזכור, ביום ראשון התפטר מקליש מתפקידו בבירמינגהאם (שירדה ליגה) באמצעות הודעת דואר אלקטרוני, ולאחר מכן הגדיש את הסאה עוד קצת כשנפוצו דיווחים שהוא עומד לעבור דווקא ליריבה העירונית אסטון וילה.

היום (שלישי) הודיעה בירמינגהאם שהיא לא מוכנה לעבור על הנושא בשתיקה, ושבמידה שמקליש אכן יעבור לוילה פארק, היא תדרוש פיצוי בסך 5 מיליון ליש"ט, מכיוון שלמאמן נותרו יותר משנתיים לחוזהו. נשיא בירמינגהאם, פיטר פאנו, סיפר: "אני לא רוצה את מקליש בחזרה. אם הוא מתכוון ללכת, אני רוצה את הכסף. קיבלתי עכשיו אימייל מאסטון וילה. כצפוי, המחלקה המשפטית שלהם כתבה לי, 'עכשיו כשמקליש לא חתום באף מועדון, אנחנו חופשיים לדבר איתו'. הוא חושב שהוא יכול לעזוב פשוט לעזוב בגלל שפיצוי של 5.4 מיליון ליש"ט זה סכום גבוה מדי עבור וילה, והוא לא יכול לתת להזדמנות לעבור. אני מתכנן להוציא איסור על וילה לשכור את מקליש. או שהם ישלמו את המחיר שלו, או שאני אדווח על זה לפרמיירליג".

מצידו של מקליש, הוא טוען שהתפטרותו נבעה מכך שההנהלת הקבוצה עקב התערבות בנושא ההעברות. הצפי הוא ככל הנראה למאבק משפטי בין שתי היריבויות העירוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully