וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירן דלל חתם לעונה נוספת בראשון לציון

14.6.2011 / 10:29

השוער שנפצע בעונה שעברה ימשיך ויהיה שוער שני לאוהד כהן. ניסן יחזקאל רוצה בלם הונגרי. שקלים צפוי להצטרף בקרוב

שוערה של הפועל ראשון לציון אבירן דלל חתם על חוזה לעונה נוספת בקבוצה וישמש כשוער שני לאוהד כהן. דלל נפצע במהלך העונה שעברה ובמקומו הובא אז מאיר כהן שסייע לראשון לציון לעלות לליגת העל. שוער נוסף שחתם על חוזה בקבוצה הוא הצעיר רועי משפטי, שישמש כשוער בגיל חריג בקבוצת הנוער וכן שוער שלישי בבוגרים. גם המגן עמירן שקלים צפוי להצטרף לראשון לציון בקרוב.

נכון לעכשיו נראה כי הכנות הקבוצה לעונה הקרובה מתנהלות בעצלתיים ולמרות ששמות רבים נזרקו לאוויר והוזכרו כמועמדים, אף שחקן למעט השוערים אוהד כהן ואבירן דלל וכן המגן קובי מוסא לא הצטרף לקבוצה. המאמן ניסן יחזקאל עוקב זמן רב אחרי בלם הונגרי אולם נושא העלויות הכספיות מונע בשלב זה את התקדמות המגעים. גם בגזרת דיוויד גומז אין חדש. החלוץ הברזילאי סיכם עקרונית באשדוד אולם נפגש פעמיים נוספות עם אנשי ראשון לציון שמנסים לשכנעו להישאר עונה נוספת בקבוצה. בשלב זה נראה שגומז מתקרב יותר לאשדוד.

יחזקאל מעוניין מאוד בקשר אסי בלדוט שחתום לעונה נוספת בבני יהודה וכעת ממתינים שימונה מאמן לזהובים כדי שאפשר יהיה לדעת אם בלדוט ישאר בשכונה או יהיה זמין לעבור לקבוצה אחרת. כזכור, במהלך העונה שעברה הוא עבר להפועל חיפה. הקשר דודו אברהם עדין לא חתם על חוזה לעונה הקרובה והוא מעדיף לבדוק בשלב זה אופציות נוספות בליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully