וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: ”ריאל מדריד לא יכולה להסתפק בגביע”

השוער יודע שריאל חייבת להשיג יותר בעונה הבאה, למרות המאבק מול ברצלונה. על מוריניו: ”יצר קבוצה מאוד אגרסיבית”

שוער וקפטן ריאל מדריד, איקר קסיאס, התראיין ל-ESPN וסיפר על תחושותיו מהעונה האחרונה שלו ושל קבוצתו: "אנחנו לא יכולים להסתפק בגביע, אנחנו רוצים עוד. כמובן שברמה מסוימת, לגביע הייתה משמעות גדולה עבורינו, מפני שהתמודדנו מול ברצלונה בגמר וגם בגלל שלא זכינו בו במשך 18 שנה. בכל מקרה, ריאל מדריד תמיד שואפת ליותר, ואני מאמין שהעונה הבאה חייבת להיות טובה יותר. כל שחקן בריאל תמיד רוצה לזכות בכמה שיותר תארים. לי יש שני גביעי צ'מפיונס ליג, ואני מאוד רוצה לזכות בשלישי. יש לי ארבע אליפויות, ואני רוצה את החמישית. כל שנה חדשה היא אתגר חדש".

קסיאס גם התייחס לז'וז'ה מוריניו, עליו הוא אומר שהוא יצר "קבוצה תחרותית, הרבה יותר אגרסיבית. הוא הפך אותנו לבוגרים יותר". על כריסטיאנו רונאלדו אומר השוער שהוא: "חבר וקולגה, עמית ושותף. לא שיחקתי אמנם עם הוגו סאנצ'ז, אבל אני מעדיף את כריסטיאנו. הוא לא הבקיע 40 גולים בליגה בטעות, והוא גם לא עשה את זה פעם אחת. כנראה שהוא שחקן טוב".

סן איקר דיבר גם על חורחה ולדאנו, המנהל הספורטיבי שכבר לא נמצא במועדון: " עצוב לראות שמישהו שאוהב את ריאל כמו ולדאנו עוזב, אבל אמרתי בעבר - ריאל מדריד תמיד תהיה שם, מעל ולדאנו, מעל מוריניו, מעל קסיאס ומעל לכל אחד שלובש את החולצה הזו".

קסיאס גם נשאר לגבי האפשרות של פפ גווארדיולה על הקווים בסנטיאגו ברנבאו, וענה שהוא אפילו לא יכול לדמיין אפשרות כזו: "לגווארדיולה אין שום דבר עם ריאל, ולריאל אין כלום עם גווארדיולה. זה לא סתם, אלו הבדלים אידיאולוגיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully