וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון גרגורי: "אמרתי למקויסט שאין לו מה לחשוב"

ג'ון גרגורי סיפר כי המליץ למנג'ר ריינג'רס בחום להחתים את תומר חמד. דיווח: החלוץ ירוויח 7,000 ליש"ט לשבוע

תומר חמד ממשיך להתקרב לאלופת סקוטלנד, גלזגו ריינג'רס. חלוץ מכבי חיפה אמור להרוויח כ-7,000 ליש"ט לשבוע (300 אלף יורו לעונה) ולחתום לשלוש שנים כשבסקוטלנד מעריכים שהעסקה תושלם בהמשך השבוע כאשר חמד יקבל את הדרכון הפולני, מה שיאפשר לו לחתום מיידית ללא צורך בבקשה לרישיון עבודה. אלי מקויסט כבר נתן את אישורו לעסקה אחרי שאנשי המועדון ג'ון בראון ואיאן דוראנט צפו בחמד בפעולה. כעת מתברר שמקויסט קיבל המלצה נוספת מג'ון גרגורי, שהדריך את החלוץ במכבי אחי נצרת.

"חמד ילד נפלא ואמרתי למקויסט שלא צריך להיות לו בכלל ספק. אין לו מה לחשוב, במיוחד כשמדובר בהעברה חופשית. תומר גדול וחזק והוא יכול לדואג לעצמו. אני מקווה שהוא יגיע לריינג'רס כי זה יהיה מהלך מצוין לשני הצדדים", אמר גרגורי ל"גלזגו איבנינג טיימס".

"הוא מקצוען מושלם. כשדיברתי עם אלי מקויסט אמרתי לו שאם הוא לא מצליח להשיג את חמד בטלפון, שיבדוק במגרש האימונים ואם לא שם, אז אולי הוא בחדר הכושר. זה האיש. בישראל, הוא שילם מכיסו למאמן כושר פרטי והעביר איתו שלוש או ארבע שעות של אימונים ביום. הוא עושה את זה כי הוא רוצה להיות הכי טוב שאפשר", המשיך גרגורי במחמאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully