וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין פאלרמו: "בוקה תמיד תהיה איתי בלב"

אל לוקו שיחק את משחקו האחרון בבומבונרה, וירד מהמגרש בדמעות: "בחלומות הכי פרועים שלי לא דמיינתי משהו כזה"

אתמול (ראשון) ירד מרטין פאלרמו בפעם האחרונה מהדשא של איצטדיון הבומבונרה כשהוא לובש את המדים הכחולים צהובים של בוקה ג'וניורס (1:1 מול באנפילד) ומירר בבכי. פאלרמו, ששיחק עם הספרה 9 על גבו בצבע זהב ולא בצהוב, אף עטה על עצמו בסיום המשחק גלימה צהובה כחולה עליה היה כתוב "סופר מרטין", ודיבר על תחושותיו עם הפרישה: "תמיד אמרתי שבוקה זה מועדון גדול לא בגלל שחקנים כאלה או אחרים או בגלל המאמנים, רק בגלל האנשים. אני אמנם אוהד של אסטודיאנטס, אבל בוקה תמיד תהיה איתי בלב".

אל לוקו שיחק 317 משחקים במדי בוקה והבקיע 236 שערים, שיא כל הזמנים במדי הקבוצה. במשחק האחרון הוא אמנם לא הצליח להבקיע, אבל זה לא ממש שינה לו: "בחלומות הכי פרועים שלי לא דמיינתי משהו כזה. גם אם לא הבקעתי וגם אם לא ניצחנו, תמיד נהניתי לשחק עבור בוקה. ועכשיו הגיע היום הזה לצערי, אבל נהניתי גם ממנו. אני לא פורש היום, ואשחק את המשחק האחרון כי אני מקצוען. לעולם לא אשכח את היום הזה. זו תחושה מדהימה".

בין התארים שלקח פאלרמו במדי בוקה נמצאים שש אליפויות ארגנטינה, האחרונה שבהן ב-2008, שני גביעי ליברטדורס, שני גביעי סודאמריקנה וגביע בין יבשתי אחד. החלוץ שיחק שתי קדנציות בקבוצה, הראשונה בין 1997 ל-2000, והשנייה בין 2004 ל-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully