וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולז סארספילד זכתה באליפות ארגנטינה

הקבוצה מליניירס חגגה בפעם השמינית בתולדותיה, אחרי שניצחה 0:2 את הורקאן ונהנתה מהפסד של לאנוס לארחנטינוס

בזמן שכולם בארגנטינה נרגשים לקראת משחק הבית האחרון של מרטין פאלרמו הפורש, ולז סארספילד חגגה הלילה (בין ראשון לשני) אליפות שמינית בתולדותיה. הקבוצה משכונת ליניירס ניצחה 0:2 בחוץ את הורקאן במחזור ה-18 והלפני אחרון, והגדילה את יתרונה בפסגה לארבע נקודות. אוהדי ושחקני ולז קיוו להפסד של לאנוס לארחנטינוס במשחק שהחל מאוחר יותר, וקיבלו את מבוקשם כאשר המדורגת שנייה נוצחה 1:0 בביתה. כך קיבלנו אלופה שונה בפעם ה-11 ברציפות, בעונה האחרונה בה הליגה הארגנטינאית משוחקת במתכונת הטורנירים הקצרים.

הורקאן - ולז סארספילד 2:0

הקבוצה של ריקרדו גארקה עבדה קשה מול הורקאן החלשה, שבאליפות הקודמת בקלאוסורה 2009 הייתה זו שנאבקה מולה על התואר. המארחת, שנראית רע העונה ועלולה לרדת ליגה בשבוע הבא, סבלה שוב מטעות של השוער גסטון מונסון, כאשר סנטיאגו סילבה היה האיש שנגח מעליו בדקה ה-51 וחגג מול היציעים הריקים בגלל העונש שהוטל על הורקאן. סילבה החמיץ הזדמנות להכפיל את היתרון, ובדקה ה-74 הורחקו הבלמים סבסטיאן דומינגז (ולז) ופקונדו קירוגה (הורקאן). בתוספת הזמן זכתה ולז בפנדל אותו ניצל המחליף דויד רמירז, ובזמן שהשחקנים ירדו מהמגרש בהורקאן החלו החגיגות באצטדיון הביתי חוסה אמלפיטני, שם ימשיכו לצהול ולשמוח גם בימים הקרובים.

לאנוס - ארחנטינוס ג'וניורס 1:0

המארחים לא הפסידו כל העונה בבית, אבל בסופו של דבר נוצחו דווקא במשחק היחיד בו אסור היה להם לאבד נקודות. הלחץ שיחק תפקיד משמעותי בלאנוס, כשמנגד שחקני ארחנטינוס, ובמיוחד השוער לואיס אוחדה בהופעה מצוינת, לא באו לשמש ניצבים. אחרי מחצית מאופסת היה זה ניקולאס בלאנדי שכבש בדקה ה-57 והעניק את התואר לוולז.

ריבר פלייט - אסטודיאנטס 1:1

המיז'ונריוס נהנו ממעידות של כל הקבוצות שנמצאות מתחתיהם בטבלת הממוצעים, והנקודה שהשיגו מול האלופה היוצאת הספיקה כדי להישאר עם הראש מעל המים. פאולו פרארי הפציץ לחיבורים ברגל שמאל והעלה את ריבר פלייט ליתרון בדקה ה-48, אבל מתיאס סרוליטה הצעיר נגח את השוויון שש דקות לאחר מכן. במצב הנוכחי ריבר נשארת בליגה, כאשר קילמס וחימנסיה יורדות והורקאן ואולימפו הולכות למבחנים.

בוקה ג'וניורס - באנפילד 1:1

הרגע שכל אוהדי בוקה חיכו לו וחששו ממנו הגיע, ומרטין פאלרמו שיחק את משחקו האחרון באיצטדיון הבומבונרה. אל לוקו שיחק את כל 90 הדקות אך לא הבקיע. בדקה ה-47 הבקיע ניקולאס קולאזו לזכותה של בוקה, שספגה את השיוויון בדקה ה-84 מרגליו של פקונדו פריירה. החלוץ הפורה הבקיע 236 שערים עבור בוקה, והוא פורש כמלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים.

משחקים נוספים:

סן לורנצו - קילמס 2:0
לקילמס: פרנסיסקו סרו (12), מרטין קאוטרוצ'יו (87)

אולימפו - ניואל'ס אולד בויס 1:1
לאולימפו: מרטין רולה (49 בפנדל). לניואל'ס: איגנסיו פידלף (64)

אול בויס - חימנסיה לה פלאטה 0:1
לאול בויס: עמנואל ג'יגליוטי (39)

קולון - ארסנאל 1:0
לארסנאל: גוסטבו בלאנקו (45)

טיגרה - אינדפנדיינטה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully