וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה 28:17 בשבדיה

הנבחרת סיימה אחרונה בבית ד' של מוקדמות היורו, בחוץ נערכה הפגנת תמיכה בישראל. שלמה הופמן: "מסתכלים קדימה"

נבחרת ישראל בכדוריד סיימה הערב (ראשון) את השתתפותה במוקדמות אליפות אירופה 2012, כאשר הפסידה בקרלסקרונה 28:17 לשבדיה ונותרה במקום האחרון בבית ד'. ישראל, שהפסידה ביום חמישי בבית לסלובקיה, השיגה רק ניצחון אחד בשישה משחקים במוקדמות ותקווה לקמפיין מוצלח יותר במוקדמות אליפות העולם שיחלו באוקטובר, אחרי שעברה כבר את חילופי המשמרות.

לפני המשחק ניסו מפגינים פרו-פלסטינים להתפרע ושניים מהם גם נעצרו, כשמולם נערכם הפגנת תמיכה בישראל. בסך הכל האבטחה השבדית עשתה את העבודה, והמשחק יצא לדרך לעיני 2,000 צופים שראו שלושה שערים של אבישי סמולר, שהחזיק את ישראל בדקות הפתיחה. אחריו היה זה הנציג השני בבונדסליגה, חן פומרנץ, שהעלה את ישראל ליתרון ראשון, אבל שבדיה התעוררה וניצלה את עליונותה כדי להוביל 10:14 בדקה ה-23. אחרי חמש דקות בהן לא נכבש, פומרנץ עם השישי שלו צימק ל-14:11 במחצית.

השבדים המשיכו לברוח לאחר ההפסקה, כשהגדילו את יתרונם בהדרגה מול העייפות הישראלית ובדקה ה-50 הוליכו 14:24. ישראל, שכבשה רק שלושה שערים ב-20 דקות מפתיחת המחצית השנייה, העניקה דקות הרצה לאלעד קפון, יוני רוזנטל, דן נתן וגיא כהן חסרי הניסיון, ובסיום נוצחה 28:17, למרות הצטיינותו של השוער גיל יעקב.

כבשו לישראל: חן פומרנץ 6, אבישי סמולר 4, אריאל רוזנטל 3, דן נתן 2, עופר לוזון ואלי רן 1 כל אחד.

מאמן הנבחרת שלמה הופמן אמר בסיום: "המחצית הראשונה הייתה סבירה, אבל בפתיחת המחצית השנייה הם פתחו פער. הרגשנו את העייפות של השחקנים. הגענו ל-12-14 מצבים ברחבת השש, אבל ברגע שמחמיצים מול נבחרת ברמה הזו מפסידים כך. למרות זאת כל אחד עשה את המקסימום. גילי יעקב היה מעל כולם היום. גמרנו קמפיין, ואנחנו מסתכלים קדימה. יש כאן צעירים שקיבלו דקות ולקמפיין הבא אני מעריך שנהיה יותר חזקים עם הפצועים שעוד יחזרו. אני לא מתעסק בדרך כלל בכל מה שמסביב, אבל הקהל הישראלי שהגיע, עודד ותמך היה מדהים".

אבישי סמולר הוסיף: "היום ראינו מה זה נבחרת מהטופ העולמי. אמנם נבחרת צעירה, אבל הם היו פשוט מדהימים בהגנה והיו בשתי רמות מעלינו במחצית השנייה. מזלנו שגיל היה מעולה. הם קבוצה גדולה שלא זלזלה וזה ההבדל בין להיות טוב למצוין. נתנו הכל והקהל היה מרגש. אני מקווה שהם יודעים כמה אנחנו מעריכים את זה, למרות כל הבלגן שאמור היה להיות. זה שם את הספורט בפרופורציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully