וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר קווינס נדחה ליום שני

מארי וצונגה ייאלצו להמתין בשל הגשם. קולשרייבר זכה בהאלה לאחר פרישת פצשנר במהלך הגמר. ווזניאקי זכתה בקופנהאגן

פיליפ קולשרייבר הגרמני זכה היום (ראשון) בטורניר האלה, התואר השלישי בקריירה שלו, לאחר שהוביל 6:7 (5), 0:2 מול בן ארצו פיליפ פצשנר, שנאלץ לפרוש בשל כאבים בגבו. בגמר הכל גרמני הראשון מאז החל טורניר ההכנה לווימבלדון לפני 19 שנה, הצליח המדורג 49 בעולם לזכות בתואר הראשון שלו מאז אוקלנד 2008. קולשרייבר לקח איתו הביתה המחאה על סך 114,750 יורו ו-250 נקודות דירוג, בעוד יריבו הסתפק ב-60,400 יורו ו-150 נקודות דירוג.

"זה לא מרגיש כמו לזכות בתואר ממש", אמר קולשרייבר בסיום, "זה די חבל שפיליפ פצשנר נאלץ לפרוש אחרי שהיה בינינו קרב די רציני במערכה הראשונה. התחושה היא די מוזרה". המפסיד, פצשנר אמר: "במצב של 5:5 במערכה הראשונה הרגשתי כאבים בגב התחתון, לאט לאט זה התחיל לכאוב לי יותר ויותר. אבל העובדה שפרשתי לא צריכה לגרוע כלום מההישג של פיליפ. היה לו טורניר נפלא".

אנדי מארי וג'ו ווילפריד צונגה ייאלצו להמתין למחר על מנת לקיים את גמר טורניר קווינס. המשחק נדחה ליום שני בשעה 14:30 בשל הגשם שלא חדל לרדת במערב לונדון. נקווה שב-20 ביוני, יום פתיחת ווימבלדון, מזג האוויר יהיה קצת יותר טוב.

ווזניאקי שולטת בקופנהאגן

קרוליין ווזניאקי הדנית המדורגת במקום הראשון בעולם זכתה בטורניר הביתי שלה בקופנהאגן שנה שנייה ברציפות, לאחר שניצחה 1:6, 4:6 את לוסי ספארובה הצ'כית (38 בעולם) ולמעשה השלימה זכייה שנייה ברציפות בטורניר והיא מחזיקה שם במאזן של 0:10.

לווזניאקי זהו תואר 17 בקריירה וחמישי מתחילת השנה, בה הניפה תארים גם בדובאי, אינדיאן וולס, צ'רלסטון ובריסל. הדנית תיקח 37 אלף דולר ולא פחות משמעותי מכך: 280 נקודות דירוג, בעוד ספארובה זכתה ב-19 אלף דולר בתוספת 200 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully