וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני לא שחקן שהם יכתיבו לו מה לעשות"

המאמן שחתם בסטיאווה, לא אהב את הביקורות של אנשי בית"ר ירושלים על העזיבה שלו: "בתום לב ציפיתי שיפרגנו לי"

רוני לוי התייחס הבוקר (ראשון) לדברים שנשמעו מכיוון בית"ר ירושלים בסוף השבוע, אחרי שהוא חתם כמאמן סטיאווה בוקרשט הרומנית ביום שישי. כזכור, במועדון מהבירה לא אהבו את העזיבה של המאמן ופיזרו בכלי התקשורת הצהרות על כך שהוא פגע בקבוצה. בראיון קצר לגלי צה"ל, המאמן הישראלי ביקש לשים דברים בפרופורציה.

"בית"ר ירושלים זה מועדון שבאופן אישי אני מאוד אוהב והוא תמיד יישאר בליבי", אמר לוי, "אני מבין שהם קצת מאוכזבים וזה טבעי, אבל למען הסדר הטוב - אם לא הייתי מקבל אישור מגאדימק לא הייתי מעביר הילוך ולא הייתי מאשר לסטיאווה להגיש לי הצעה".

לוי הוסיף: "אי אפשר לצייר את המצב כאילו קמתי והלכתי באמצע העונה. אנחנו בפגרה, חודשיים לפני משחק הליגה הראשון ויש לקבוצה מספיק זמן להתארגן ולעשות את ההכנות, מה עוד שגם ככה ההכנות תקועות. לא היה אכפת לי להתאפק קצת ולחכות עוד קצת, אבל ברגע שהגיעה הצעה שמאפשרת לי להתקדם מקצועית, היה לי טבעי לקבל אותה. חשבתי בתום לב שיפרגנו לי. באתי לבית"ר לפני חצי שנה ותרמתי את מה שאני יכול. זה לא שאני שחקן שגדל במועדון מגיל 8 והם יכתיבו לי מה לעשות".

המאמן הישראלי, שחזר ואמר שלדעתו דוד אמסלם הוא המועמד הראוי ביותר לרשת אותו בתפקיד, התייחס גם לקבוצתו החדשה ולרמת הציפיות ממנו: "סטיאווה זה מועדון גדול. מבחינתי זו התקדמות מקצועית גדולה, אבל זו גם אחריות גדולה מאוד כי זה מועדון עם המון שאיפות והמון ציפיות. הייתי ברומניה, אני מכיר את המועדון והנפשות הפועלות וזה לא חדש לי. בקנה מידה ישראלי סטיאווה היא כמו מכבי חיפה - קבוצה שבכל שנה שואפת לזכות באליפות ובכל התארים".

כל החדשות, הידיעות והכתבות על בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully