וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "מצפה לדעת יותר על הארץ הנפלאה הזאת"

מאמן ברצלונה הגיע להופעה של אחינועם ניני בירושלים וסירב להתראיין בהרחבה: "שמח להיות כאן, עכשיו לכו להופעה..."

עומר מירון

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה, ממשיך להסתובב ברחבי ארץ ישראל והיום הגיע להופעה של ידידתו אחינועם ניני בפסטיבל ישראל, זו בגינה נחת כאן מלכתחילה. המאמן המעוטר שנחת אתמול בנמל התעופה בן גוריון, סירב להתראיין והסתפק בדברים קצרים: "אני שמח להיענות לבקשה של נועה להגיע ואני שמח להיות פה עם משפחתי. אנחנו מצפים לדעת יותר על הארץ המופלאה הזו וזהו... לכו להופעה".

המאמן הקטלאני בן ה-40 והזמרת הישראלית התיידדו לאחרונה, כאשר לפני מספר שבועות הזמין מאמן ברצלונה את ניני למשחק של אלופת אירופה, ולאחר שזו לא יכלה להגיע, הסכימו השניים כי אם ברצלונה תזכה בליגת האלופות (מה שכמובן קרה בסופו של דבר), יוזמן גווארדיולה להופעה של הזמרת בישראל. כעת הוכיח המאמן כי הוא עומד במילתו, והוא ישהה בארץ הקודש מספר ימים לפני שישוב לספרד.

אחרי 11 שנים בקבוצה הבוגרת של ברצלונה, קיבל שחקן נבחרת ספרד לשעבר את משרת המאמן הראשי בקבוצה אי שם בקיץ 2008, ומאז הפך המועדון למסוקר והמצליח ביותר בעולם בשנים האחרונות. גווארדיולה סופר עד כה שלוש אליפויות ספרד רצופות, וכן שתי זכיות בליגת האלופות מאז הפיכתו מאמן. חוזהו בברצלונה יסתיים בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully